

Maandpremie: |
8
![]() |
Eigen risico: |
5
![]() |
Dekking: |
7
![]() |
Klantenservice: |
7
![]() |
Voorwaarden: |
6
![]() |
Na lang een vaste klant van de ING Bank te zijn geweest werd ik zonder pardon uit de verzekeringen gezet, Ik had een woonzekerpakket voor mijn huurwoning en een W.A. verzekering. Tevens had een al ruim 30 jaar een bankrekening bij de ING Bank ( voorheen uiteraard een Girorekening bij de Postbank)
Doordat ik 1 x niet aan mijn verplichtingen kon voldoen om mijn doorlopende krediet in een positief saldo te doen belanden (moet 1 x per 3 maanden voor 1 hele dag een positief saldo hebben op derekening)
Ik kreeg een brief van de ING Bank dat ik mijn saldo binnen 5 werkdagen moest aanvullen en anders zou mijn kreiet worden ingetrokken.
Helaas kon ik aan dit verzoek niet voldoen met als gevolg dat de ING Bank het krediet introk en tevens mijn bankrekening blokkeerden en alle verzekeringen per direct stop zetten.


Maandpremie: |
5
![]() |
Eigen risico: |
5
![]() |
Dekking: |
1
![]() |
Klantenservice: |
1
![]() |
Voorwaarden: |
1
![]() |
Door de zoon van een verzekeringnemer bij de Hema verzekering is een grote ruit ingegooid bij de leegstaande woning van mijn schoonmoeder. In overleg met de ouders van de veroorzaker is de schade hersteld en de factuur van de glaszetter naar de veroorzaker gezonden. Kennelijk heeft deze een aansprakelijkheidsverzekering bij de Hema-verzekeringen. Deze blijft ons nu lastig vallen en legt de bewijslast (die door de dader niet betwist wordt) bij ons neer. Zij willen dat we de schade claimen bij een eigen glasverzekering, die is er niet, zij eisen dat wij bewijzen dat er geen polis is enz enz. Al diverse malen gemeld via mail dat er geen polis is. Zij maken van het probleem van de dader ons probleem. Ook richting verzekerde komen zij hun plichten niet na. Omdat mijn schoonmoeder geen verzekering heeft wil HEMA verder niets voor hen doen????. Omdat zij meld niet verzekerd te zijn is het opeens een probleem van de verzekerde??? Dit is toch te gek voor woorden. HEMA, doe wat je moet doen en regel die schade. Het maakt toch niet uit of de gedupeerde wel of niet zelf verzekerd is? HEMA heeft ze verzekerd tegen aansprakelijkheid. handel daar dan ook na!


Maandpremie: |
5
![]() |
Eigen risico: |
5
![]() |
Dekking: |
1
![]() |
Klantenservice: |
3
![]() |
Voorwaarden: |
1
![]() |
vele jaren klant. 100% schadegeval wordt niet uitgekeerd omwille van regeltjes en voorwaarden. Dit is ronduit onheus handelen wat er bij Meeus gebeurt. Wat mij betreft een nette manier van oplichting. Een schade geclaimd die met 2 jaarpremies weer terugverdiend was en al 10x betaald is door mijn jarenlange klant zijn.


Maandpremie: |
7
![]() |
Eigen risico: |
5
![]() |
Dekking: |
3
![]() |
Klantenservice: |
1
![]() |
Voorwaarden: |
1
![]() |
Al jaren klant bij meeus verzekeringen nooit wat gehad nu krijg ik twee zaken op rij, totaalbedrag schade 2700 euro. Ik ben al drie maanden bezig met ene Mevrouw Troost van Meeus, die er alles aan doet via schade xperts en toedrachtexperts om maar niet te hoeven uitkeren. Nu krijg ik weer een experts. Tip als mevrouw Troost EMN als schade expert wil aanstellen niet accepteren dan komt er ene heer van Os die er alles aan doet om maar niet zijn rapport te hoeven indienen. waardeloos bedrijf dit geen verzekeringen afsluiten bij dit bedrijf is mijn motto ga er dan ook zo snel mogelijk weg.


Maandpremie: |
6
![]() |
Eigen risico: |
5
![]() |
Dekking: |
7
![]() |
Klantenservice: |
2
![]() |
Voorwaarden: |
7
![]() |
Dat medewerkers de tijd mogen nemen voor je (zoals omschreven op de website) merk je niet als klant. Kreeg een chagarijnig mens aan de lijn, die me bot vertelde dat ik haar niet uit liet spreken (uiteraard omgekeerd hetzelfde), geen informatie en tussen de regels door contacnt laten voelen dat ze een aantal van mijn acties dom vindt.
BAH. Volgend jaar maar snel opzoek naar een ander (eerst deze zaak afhandelen)..
Vele afdelingen met allemaal beetje kennis. Niemand die me in zijn geheel kan helpen.