
InShared Autoverzekering (all risk)
- Verzekering:
- Maandpremie: Vanaf € 26,30
-
Prijs / kwaliteit:
5.8
Maandpremie: 7.4 Eigen risico: 6.1 Dekking: 6.6 Klantenservice: 4.8 Voorwaarden: 4.9

Algemeen
Pakket naam: | InShared Allrisk |
Beschrijving: | Is uw auto jonger dan 5 jaar? Dan is een allrisk verzekering de beste keus. U bent voor alles verzekerd, zowel aan uw eigen als aan andermans auto of het nou uw schuld is of niet. |
Contractduur: | Direct opzegbaar |
Dekking: | All risk |
Gelijkwaardige auto regeling: | |
Hulp bij overstappen: | |
Samenvatting: |
|
Vervangend vervoer: | |
Vrije reparatiekeuze: |
Kosten
Eenmalige poliskosten: | € 9,68 |
Eigen risico: | € 250,00 |
Eigen risico (meer info): | Om mensen bewust te maken van de risicos en bijbehorende schade, heeft InShared een eigen risico ingesteld van 125,- voor alle schade die door de geselecteerde herstelbedrijven wordt gerepareerd. Bij andere niet-geselecteerde herstelbedrijven is dat eigen risico 250,-. Heeft u voor de 2e keer binnen 12 maanden schade? Dan geldt er een extra eigen risico van 200,-. Dit vervalt dan weer na 12 maanden zonder schade. Het eigen risico is niet af te kopen. NB: Reparatie van uw autoruit door een door InShared geselecteerd bedrijf is onder de All Risk en Halve Allrisk dekking gratis! |
Maandpremie: | € 26,30 |
Dekking
Dekking: | € 5.000.000,00 |
Extra
Hulpverlening in het buitenland: | |
Maandpremie (v.a.) inzittendenverzekering: | € 3,25 |
Maandpremie (v.a.) rechtsbijstandsverzekering: | € 3,29 |
Premieverhoging na schade: | Geen |
Stel een vraag over Autoverzekering (all risk) InShared
Op Verzekeraar.nl kunt u uw eigen ervaring (bv een klacht) met een verzekering publiceren. Vul hieronder het formulier in en stuur de ervaring naar ons toe. Wij zorgen er dan voor dat deze gepubliceerd wordt.
Velden gemarkeerd met een * dient u verplicht in te vullen.
Er is door consumenten in totaal 10x gestemd en er zijn 6 recencies geschreven over InShared.


Maandpremie: |
6
![]() |
Eigen risico: |
5
![]() |
Dekking: |
4
![]() |
Klantenservice: |
7
![]() |
Voorwaarden: |
1
![]() |
Bij Inshared val je bij 1 schade altijd terug naar 10 schadevrije jaren als je er reeds meer dan 15 hebt opgebouwd. Dit is het gevolg van wijziging van de polisvoorwaarden in december 2014.
Heel zuur als iemand een trekhaak in je auto rijdt en geen briefje achterlaat en je op dat moment bijv. 20 schadevrije jaren hebt opgebouwd. Dan moet je zelf al het eigen risico betalen en krijg je dus als bonus nog eens 10 schadevrije jaren aftrek.
Ter vergelijk: t/m november 2014 viel je maar 3 schadevrije jaren terug bij Inshared.


Maandpremie: |
8
![]() |
Eigen risico: |
7
![]() |
Dekking: |
9
![]() |
Klantenservice: |
9
![]() |
Voorwaarden: |
8
![]() |
Gemakkelijke manier van afsluiten en opzeggen via de website.
Geen papieren gedoe. Nooit iets zoek.
Snelle schadeafhandeling


Maandpremie: |
6
![]() |
Eigen risico: |
6
![]() |
Dekking: |
6
![]() |
Klantenservice: |
1
![]() |
Voorwaarden: |
5
![]() |
Ik heb slechte ervaringen met Inshared. Ik heb al mijn verzkeringen bij hen ondergebracht enige tijd geleden. De reden was omdat deze verzekering goedkoop was en goed uit de testen kwam. Het afsluiten liep allemaal soepel en waren we zeer tevreden. Totdat we ineens meer geld werd afgeschreven van rond de €50. Dit was nodig omdat ze veel schades hadden moeten vergoeden. ja dus?? Echt ongelofelijk dat je dit durft bij je klanten. Dan vraag je er toch om dat ze weggaan? Daarna kreeg ik een melding dat dit toch niet gold voor mij.. Maar ook de volgende keer werd dit bedrag afgeschreven. Ik probeerde contact te zoeken, per e-mail want bellen kan niet. Ook iets waarbij je vraagtekens krijgt...En er werd niet gereageerd.
Ik ben overgestapt naar ANWB. Dit verliep ook soepel. Totdat ik ineens kreeg te horen dat Inshared mijn 9 schadevrije jaren niet aan het systeem hadden toegevoegd. Dan moet je weer contact gaan opnemen en weer krijg je de frustraties dat je niet kan bellen. Nou je zou binnen 48 uur reactie moeten krijgen. Dit is natuurlijk niet het geval. Ook op een klacht reageren ze niet. Op dat moment voel je je best kansloos want je kunt geen kant uit. Uiteindelijk bericht gekregen dat ze het aangepast hadden aan het systeem en op deze manier kon ANWB dit verwerken. Dit verliep vlekkenloos en was binnen een dag geregeld. Wat een afknapper dat inshared..


Maandpremie: |
5
![]() |
Eigen risico: |
1
![]() |
Dekking: |
5
![]() |
Klantenservice: |
1
![]() |
Voorwaarden: |
3
![]() |
Slechtste schade afhandeling ooit!... Een incompetent bedrijf dat fout op fout stapelt. Alleen het overstappen gaat soepel. Als nieuwe klant wordt je dan ook hartelijk ontvangen. Maar als je schade krijgt wordt t anders!! Alle negatieve berichten hier kloppen allemaal, maar de 7 als beoordeling is dan ook VEEEEEL te hoog!...Gewoon weer terug naar Ditzo dus!...


Maandpremie: |
8
![]() |
Eigen risico: |
6
![]() |
Dekking: |
7
![]() |
Klantenservice: |
2
![]() |
Voorwaarden: |
3
![]() |
Geen communicatie mogelijk. Moeilijk bereikbaar bij schade melding; bellen pas enkele dagen later terug. Geen schade nummer ontvangen. e-mails worden niet beantwoord.
Bij het kiezen voor een ander herstelbedrijf, verdubbeld het eigen-risico. Inshared heeft slechts een contract met één keten van schadeherstelbedrijven.
Selecteer hieronder maximaal 2 producten en klik op de button "Vergelijken".
Vergelijk allemaal