

Maandpremie: |
10
![]() |
Eigen risico: |
1
![]() |
Dekking: |
1
![]() |
Klantenservice: |
1
![]() |
Voorwaarden: |
1
![]() |
Voegen totaal niks toe bespaar je de premie en betaal zelf een advocaat als je die nodig hebt. Ze zijn lui niet vooruit te branden en hebben ook nog geen kennis van zaken. Ik zou mij kapot schamen als ik daar zou werken.


Maandpremie: |
5
![]() |
Eigen risico: |
6
![]() |
Dekking: |
1
![]() |
Klantenservice: |
1
![]() |
Voorwaarden: |
4
![]() |
Kort samengevat, top om zaken snel af te handelen m.a.w. je wordt als verzekerde totaal niet serieus genomen. Zaak aanmelden bij Achmea gaat nog goed maar op het moment de zaak in behandeling wordt genomen door een behandelaar zijn er twee opties:
1. Onder een bedrag van € 500,- afkopen - kosten/baten analyse
2. boven de € 500,- zaak snel afhandelen door de verzekerde te overtuigen dat de zaak geen kans van slagen heeft. Alle argumenten worden van tafel geveegd, meer het gevoel dat je tegenover een rechter zit of de advocaat van de tegenpartij. Totaal geen spraken van belangen behartigen van de verzekerde zelf.
3. Meer in discussie met de klant, de verzekerde dan met de tegenpartij.
Kort samengevat, Achmea tijd om wel gemotiveerde behandelaars in dienst te nemen, die het belang van de klant centraal stellen.
SLECHTE Service Achmea


Maandpremie: |
5
![]() |
Eigen risico: |
7
![]() |
Dekking: |
3
![]() |
Klantenservice: |
4
![]() |
Voorwaarden: |
3
![]() |
Ik heb precies dezelfde ervaringen die de mensen voor mij hebben aangegeven: terwijl je een kant en klare en sterke zaak hebt, wordt er gedaan alsof je zwak staat en wordt er met de tegenpartij meegehuild! Je hebt het gevoel dat ze voor de tegenpartij werken, afspraken worden niet nagekomen, er wordt beloofd dat je wordt teruggebeld maar wordt niet teruggebeld. Ze gaan niet correct met je stukken om, waardoor je in de problemen komt. Dus ipv dat ze je met een probleem helpen, krijg je een forse probleem bij. De dames aan de telefoon zijn erg aardig, de juristen zijn onbekwaam, maar dat geldt niet voor allemaal. Ze mogen gewoon niet veel uren aan je besteden en moeten zo snel mogelijk tot een compromis komen en daarom werken ze meer voor de tegenpartij dan voor jou. Ze proberen rechtszaken te voorkomen, want dat kost ze geld, dus de belangen van DAS gaan voor, ook al sta jij in je recht en moet de tegenpartij de kosten vergoeden. Daarom naar een echte advocatenkantoor overgeschakeld!


Maandpremie: |
9
![]() |
Eigen risico: |
8
![]() |
Dekking: |
8
![]() |
Klantenservice: |
9
![]() |
Voorwaarden: |
8
![]() |
Op aanraden van de Consumentenbond heb ik vorig jaar gekozen voor de rechtsbijstandverzekering van Centraal Beheer. Deze kwam als beste uit de test, inmiddels overtroffen door Lancyr zie ik nu, maar nog steeds staat Centraal Beheer op de tweede plek. Vertrouwen dat de Consumentenbond grondig onderzoek doet naar de voorwaarden, dekking en algehele prijs/kwaliteitsverhouding, heb ik wel. Ik ben zelf in staat te beamen dat de klantenservice goed duidelijk en goed bereikbaar is, en de maandpremie die ze rekenen voor de rechtsbijstandverzekering spreekt helemaal voor zich. Voor alle punten waar Verzekeraar.nl een cijfer voor vraagt, kan ik dus een goede tot zeer goede beoordeling geven.


Maandpremie: |
1
![]() |
Eigen risico: |
1
![]() |
Dekking: |
1
![]() |
Klantenservice: |
2
![]() |
Voorwaarden: |
1
![]() |
luie juristen. buitengewoon slecht.
wegens ontslag, moet ik eerste bij Aegon melden of gewoon een advokaat gaan zoeken ? Of zelf belalen en later claimen ? hoe werkt het eigenlijk ? help
Antwoorden: