

Maandpremie: |
6
![]() |
Eigen risico: |
7
![]() |
Dekking: |
6
![]() |
Klantenservice: |
6
![]() |
Voorwaarden: |
7
![]() |
Redelijk.Ik werd doorverwezen naar een andere maatschappij. Independer terwijl ik al jaren verzekerd ben bij interpolis.


Maandpremie: |
4
![]() |
Eigen risico: |
2
![]() |
Dekking: |
8
![]() |
Klantenservice: |
1
![]() |
Voorwaarden: |
4
![]() |
Kreeg vandaag bericht dat de woonhuisverzekering per 01-01-2020 omhoog.
gaat. Verrassend toch !!!!
Even de papieren erbij en een duidelijke verhoging en tevens de vraag of ik dan meer kan claimen bij schade.
DITZO verhoogd de premie met 12.5 %, niet of nauwelijks onderbouwd. Hoe verder mer DITZO.
Bij schade aan het woonhuis maar € 800.-- krijg je de mededeling dat de schade is ontstaan door slecht onderhoud (waterschade bij slecht weer)
Succes mensen.


Maandpremie: |
3
![]() |
Eigen risico: |
3
![]() |
Dekking: |
1
![]() |
Klantenservice: |
6
![]() |
Voorwaarden: |
2
![]() |
ERVARING.
Byzonder slechte ervaringen. Mijn polis is nooit terug te vinden als ik iets wil melden.
Het personeel is overigens vriendelijk en behulpzaam.
De jaarpremie van meer dan 300 E wordt overigens wel altijd feilloos afgeschreven..


Maandpremie: |
1
![]() |
Eigen risico: |
2
![]() |
Dekking: |
1
![]() |
Klantenservice: |
1
![]() |
Voorwaarden: |
1
![]() |
Na maanden premie betaald te hebben wordt de verzekering door ANWB eenzijdig beëindigd. Argumentatie: u gaat uw huis verbouwen, dit past niet in ons beleid??????? De risico's zijn te hoog. Dit terwijl nog geen enkel detail over de renovatie was besproken.


Maandpremie: |
3
![]() |
Eigen risico: |
1
![]() |
Dekking: |
3
![]() |
Klantenservice: |
1
![]() |
Voorwaarden: |
2
![]() |
Ing verzekeringen duurt enorm lang om schade af te handelen ook al is klant niet de veroorzaker en kost het hun dus niks.
Ik zit al 5 weken met een kapotte schuur waar een auto doorgereden is. Verzekeringen tegenpartij wachten al heel lang op een factuur en werken volledig mee.
Ook mijn inboedel is nog steeds niet geregeld waardoor ik geen fiets heb en niet kan wassen.
Het is een schande dat ing mensen zolang laten zitten in de bende.
Ik adviseer niemand om bij ing te verzekeren, ze reageren niet of slecht op mails , laten je in de kou zitten en de telefonisten weten niet waar je het over hebt.
verzekering en dan specifiek eventuele hagelschade.
Of moeten deze apart worden meeverzekerd.
Tot vorig jaar had ik een woning waar mijn dak lekte, het probleem werd bij mijn woning geconstateerd. Door mijn lekkage hebben mijn buren ook schade ondervonden. Voor ruim 1100 euro heb ik het dak laten maken en de buren 300 euro schade moeten betalen. Voor die woning had ik een inboedel en woonhuisverzekering. Nu heb ik die woning verkocht. Toen der tijd heb ik helemaal niet aan nagedacht de schade te claimem bij mijn verzekeraar, FBTO, maar nu ik recensies lees ben ik er toch achter gekomen dat het mogelijk was. Nu is mijn vraag of ik met terugwerkende kracht die schade vergoed kan krijgen hoewel die woning nu niet meer onder mijn naam is verzekerd doordat het huis is verkocht. Wel heb ik een factuur van de aannemer.
Ik dank u voor uw moeite.
Met vriendelijke groet