Scoort gemiddeld een 6.9 (12 reviews)
Verzekeringen van Zelf.nl
Ervaringen met Zelf.nl Verzekeringen (12)
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
Zelf (tegenwoordig onder de hippe naam NowGo) is niet gericht op klanten, maar op het vergaren van negatieve feedback. Klantenservice beweert binnen een uur een antwoord te geven, blijkbaar zit het 'bedrijf' in een andere tijdzonde. Een antwoord duurde slechts 35 uur! Een reden werd niet gegeven....
Eenzijdig zegde zij de verzekering op, ondanks betaalde premies. Antwoorden op vragen? Die komen niet. "we hebben het nagekeken", maar wat dan precies, dat weten ze zelf ook niet. "Betaalbewijzen moet u doormailen", helder, maar probeer eens het e-adres te vinden op hun site. Oeps!
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 2 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Niet doen!! Deze verzekeraar doet er werkelijk alles aan om het je zo moeilijk mogelijk te maken. Het doel is simpel; zorgen dat zoveel mogelijk 'klanten' het op een gegeven moment opgeven. Al een jaar bezig om een simpele schade (reisverzekering) af te handelen. Zijn werkelijk geen een keer hun afspraak nagekomen als het gaat om terugbellen / reactie geven per mail. Ze blijven dezelfde vragen stellen en maken schijnbaar nooit notities van telefoongesprekken... Bespaar jezelf een hoop ergenis en betaal een paar Euro meer voor iets degelijks.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 9 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
prima ervaringen mee, goede service en scherpe maandpremie.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Mijn ervaring met de autoverzekering van Zelf.nl is niet bepaald positief. Ze houden zich zelf niet aan de voorwaarden waardoor jij flink extra kan betalen door een grotere terugval in schadevrije jaren dan in principe wordt uitgelegd. Door een klein incident werden 10 jaren van mijn schadevrije jaren afgehaald en dachten ze bijna 150 euro per jaar meer aan me te gaan verdienen door een premieverhoging. Niet dus, ik ben weg bij deze oplichters!
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Ik ben overgestapt naar de reis en annuleringsverzekering van Zelf.nl omdat ik de kosten bij mijn vorige verzekeraar aan de hoge kant vond. Alles was heel snel en makkelijk geregeld. Ik kan nog niks zeggen over de schadeafhandeling omdat ik hier gelukkig geen ervaring mee heb. Verder lees ik in ieder geval niks slechts dus ik verwacht niks verkeerds van de reisverzekeringen van zelf.nl.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 8 |
Een defect apparaat dat een lekkage in onze woning veroorzaakte heeft aardig wat schade, stress en paniek veroorzaakt. Eén telefoontje naar Zelf.nl loste de laatste twee problemen gelukkig al op, de vriendelijke klantenservice stelde namelijk gerust door ons te laten weten dat alles onder de dekking viel en vergoed zou worden door de verzekering.
Ook veel goede tips gekregen over het volledig noteren van de schade en kosten, sommige dingen waren wij zeker vergeten zelf te checken, de kantjes worden er niet afgelopen om even lekker te profiteren van onwetendheid!
Controle en uitbetaling volgden al snel. Zelf.nl heeft in zijn geheel heel goed geholpen en krijgt een vette voldoende!
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 7 |
Vorig jaar ben ik op zoek gegaan naar een andere autoverzekering. Ik zat bij Ohra maar daar was ik zeer ontevreden over. Op aanraden van een collega ben ik overgestapt naar Zelf.nl, ik ben er erg tevreden over. Ik heb nu in totaal 10 schadevrije jaren en heb een korting van maar liefst 80%. Afgelopen week contact gehad met de klantenservice van Zelf.nl over betalingen. Ik ben goed geholpen. Ik ben tevreden!!! Mijn zoon krijgt volgende week zijn eerste auto en ook hij gaat bij Zelf.nl
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 7 |
Hallo.
februari was ik samen met me schoonfamilie naar Winterberg om te skiën en snowboarden. Op de derde dag zijn mijn snowboard schoenen gestolen in het hotel waar we zaten. Deze waren aardig prijzig (220 euro). Via de reisverzekering met wintersport + ongevallen dekking van Zelf.nl heb ik 190 euro terug gekregen, niet alles maar wel een redelijk bedrag.
heb in april nieuwe schoenen (in de uitverkoop) weten te scoren voor 160 euro dus ik hou zelfs nog wat ove.r.
Maandpremie: | 10 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Heb mijn autoverzekering (met dekking WA+ casco) overgesloten van Interpolis naar Zelf All Risk. Ik betaald nu € 4.30 per maand minder maar de dekking is omhoog gegaan naar All Risk! (betaalde eerst bij Interpolis 44 euro, nu bij Zelf 39,70).
De verzekering werd mij aangeraden door een vriend hij zei dat deze autoverzekering ook zo op te zeggen is dus je kan er vanaf wanneer het je niet bevalt. Ook is het onderdeel van SNS reaal dus ze hebben een grote moedermaatschappij, dat moet wel snor zitten dan.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 8 |
1 van mijn auto's heb ik verzekerd via Zelf.nl
De autoverzekering bleek na aflsuiten niet zo goedkoop te zijn als ze in eerste instantie gezegd hadden. Het duurde even voordat de juiste schade vrije jaren bekend werden bij Zelf die halen ze uit het royaldata systeem. Deze gegevens kloppen helemaal niet, ik heb daar bewijs van maar Zelf blijft zeggend dat ze wel kloppen.
Deze verzekeringsmaatschappij zeg goedkope autoverzekeringen te hebben die achteraf duur uitvallen omdat ze verouderde data gebruiken