

Maandpremie: |
2
![]() |
Eigen risico: |
1
![]() |
Dekking: |
1
![]() |
Klantenservice: |
1
![]() |
Voorwaarden: |
1
![]() |
Op 25-07-2017 stopte mijn schadeverzekering bij mijn vorige verzekeraar en is door hun 3 jaar schadevrij gemeld bij Roy Data. Op 14-07-2018 begon mijn schadeverzekering bij Netpolis werden de 3 schadevrije jaren niet meegnomen.
Ik heb meerdere malen gevraagd of Netpolis dit (met terugwerkende kracht) wil corrigeren waarop telkens hetzelfde antwoord volgt:
‘Wij kunnen hierin helaas niets voor u betekenen. Het spijt ons u niet beter te kunnen berichten. Wij vertrouwen er op u hiermee correct te hebben geïnformeerd’.
Normaal gesproken worden de schadevrije jaren altijd gecheckt bij Roy Data die daar speciaal voor in het leven is geroepen. NetPolis heeft dit helaas niet gedaan en mij ruim 2 jaar lang te veel premie laten betalen.


Maandpremie: |
8
![]() |
Eigen risico: |
8
![]() |
Dekking: |
8
![]() |
Klantenservice: |
1
![]() |
Voorwaarden: |
8
![]() |
Probeer al ruim een week in contact tekomen vanwege een vraag over factuur , Helaas wordt mijn vraag via Whatsapp niet beantwoord. Graag had ik me vraag beantwoord willen hebben voor de eind betaaldatum bereikt was.. Helaas ook dit niet het geval waardoor ik of gedwongen moet betalen zonder uitleg.
Inmiddels ook een e-mail gekregen dat mijn premie is stopgezet
Rare manier van werken dit.


Maandpremie: |
7
![]() |
Eigen risico: |
6
![]() |
Dekking: |
5
![]() |
Klantenservice: |
2
![]() |
Voorwaarden: |
5
![]() |
een ongelooflijke slechte afhandeling.
ASR is beslist geen aanrader


Maandpremie: |
8
![]() |
Eigen risico: |
8
![]() |
Dekking: |
7
![]() |
Klantenservice: |
9
![]() |
Voorwaarden: |
8
![]() |
Zeer correcte afhandeling van het telefonisch contact,erg duidelijke uitleg
over hoe te handelen.Zeer vriendelijk dame.


Maandpremie: |
10
![]() |
Eigen risico: |
10
![]() |
Dekking: |
10
![]() |
Klantenservice: |
10
![]() |
Voorwaarden: |
10
![]() |
Net een Autoverzekering afgesloten. Verliep soepel. Schadevrije jaren netjes overgenomen. Nette premie. Kortom allemaal heel NETJES. En nou maar erop vertrouwen dat als er een schade ontstaat, dit ook netjes wordt afgehandeld :).
Ieder jaar richt vuurwerk miljoenen euro’s schade toe aan auto’s. Autobezitters die verwachten dat hun autoverzekeraar deze schade zal dekken, komen vaak bedrogen uit. Het Verbond van Verzekeraars (VvV) heeft een bericht naar buiten gebracht over vuurwerkschade en hoe deze alleen door all-risk verzekeringen wordt gedekt.
Op 22 december heeft Nationale Nederlanden verschillend premies verhoogd. Onder de getroffen producten vallen de aansprakelijkheidsverzekering, inboedelverzekering, opstalverzekering, rechtsbijstandsverzekering, doorlopende reisverzekering en autoverzekering. De premies zijn met 1 tot 13 procent toegenomen.
Het Verbond van Verzekeraars (VvV) heeft de schade van de eerste herfststorm van 2014 berekend en meldt dat deze meevalt. De storm van afgelopen dinsdag heeft circa 2 miljoen euro aan schade verricht. In 2013 wist de herfststorm maar liefst 100 miljoen euro aan schade te veroorzaken.
Verzekeraars blijken steeds beter in staat te zijn fraude op te sporen. Hoewel het totaal aantal fraudezaken niet zou zijn toegenomen, wordt er vergeleken met vijf jaar geleden wel 25 procent meer fraude ontdekt. Eén op de tien claims zou mogelijk frauduleus zijn. Dit meldde het Centrum Bestrijding Verzekeringscriminaliteit tegenover het AD.
In het eerste kwartaal van dit jaar hebben autoverzekeraars het aantal wanbetalers zien verdubbelen ten opzichte van dezelfde periode in 2012. Hierdoor lopen tienduizenden automobilisten het risico beboet te worden voor onverzekerd rijden en moeten zij zelf eventuele gereden schade vergoeden.
ik heb een bromfiets/snor polis bij London met 8 schade vrij jaren.
Neemt u deze schade vrije jaren over naar uw auto polis?
mvrgr
Jean Broeren
Antwoorden:
garages zijn bij ditzo aangesloten voor repareren schade. Door Loorbach op donderdag 5 januari 2017