iPad actie iPad winnen?
Deel uw ervaring over een verzekeraar en maak kans op een iPad 3!

Deel zelf uw ervaring

Handige informatie
Ervaringen op Verzekeraar.nl
Er staan 894 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.

De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7

Verzekering ervaringen (894)



Sorteer recensies op:
Klantvriendelijk, betaalbaar, bereikbaar, hoge kwaliteit Totaalscore: 8.4
Maandpremie: 9  
Eigen risico: 7  
Dekking: 9  
Klantenservice: 9  
Voorwaarden: 8  
Totaalscore: 8.4
Door Bert op zondag 21 oktober 2018 over Univé Reisverzekering

Ik breng de meeste verzekeringen altijd onder bij unive door de goede ervaringen die ik over de jaren heb opgedaan. Voor mijn doorlopende reisverzekering is dit niet anders en wellicht is dit ook nog wel de verzekering waar ik het vaakst beroep op heb moeten doen.

Er zijn zeker 3 situaties geweest waar mijn familie tijdens een vakantie ziek werd of schade op heeft gelopen aan dure elektronica dmv diefstal of eigen knulligheid. Unive was in elk van deze gevallen snel te bereiken via de alarmcentrale met snelle uitbetaling als gevolg. De dekking van deze reisverzekering is behoorlijk ruim en in verhouding met wat je ervoor terugkrijgt ook spotgoedkoop. De kosten die wij nu al gemaakt hebben, zal unive niet zomaar aan ons terugverdienen.

Unive is klantvriendelijk, klantgericht, betaalbaar, heeft uitstekende voorwaarden en dekkingen, biedt snelle service, goede bereikbaarheid (dag en nacht) en hoge kwaliteit. Zeker een aanrader om mee op vakantie te nemen.

Slechte service in het buitenland. praatjes maar weinig actie. Totaalscore: 4.2
Maandpremie: 4  
Eigen risico: 6  
Dekking: 3  
Klantenservice: 3  
Voorwaarden: 5  
Totaalscore: 4.2
Door nvt op zaterdag 20 oktober 2018 over AllSecur Autoverzekering

Totaal geen fan van deze partij als autoverzekeraar. In het buitenland autopech gehad, direct met Allsecur gebeld met de belofte dat alles in notime geregeld zou worden. Wat bleek?? De hulpdienst liet uren op zich wachten, sta je dan langs de weg. Zelf ook nog eens vervoer moeten regelen om terug te komen naar ons verblijf tientallen kilometers verderop. Onze eigen auto bleek uiteindelijk ook langer nodig te hebben om weer rijklaar te worden gemaakt. We hebben onze vakantie nog maar net niet laten verpesten door de onkunde van Allsecur om ook buiten Nederland goede service te leveren aan trouw betalende klanten. Als kers op de taart werd er ook nog een niet gespecificeerde rekening van honderden euros opgestuurd toen we weer thuis waren. Gelijk overgestapt naar een beter beoordeelde en goedkopere verzekeraar voor onze autoverzekering. Naderhand is het niet moeilijk om slechte ervaringen met deze autoverzekeraar te vinden op het internet. Helaas kom je daar pas achter zodra het te laat is, dus voortaan doe ik zeker meer onderzoek voordat ik geld overmaak voor een nieuwe verzekering.

Top online beheer zorgverzekering, topmodules. Totaalscore: 7.8
Maandpremie: 8  
Eigen risico: 8  
Dekking: 8  
Klantenservice: 7  
Voorwaarden: 8  
Totaalscore: 7.8
Door Joep-td op zaterdag 20 oktober 2018 over FBTO Zorgverzekering

Mij bevalt de zorgverzekering van fbto heel goed. Omdat deze verzekeraar de focus legt op online beheer van de verzekering door de klant zelf, kan ik bij fbto de meest uitgebreide opties en administratie voor mijn zorgverzekering gewoon online vinden. Zo hoeft de verzekeraar zelf ook minder te investeren in klantenservicemedewerkers, iets wat ook een nadeel kan zijn voor mensen die juist wel telefonisch contact zoeken bij de eerste de beste vraag. Tegelijkertijd maakt dit het voor fbto mogelijk om een iets lagere zorgpremie te bieden dan de gemiddelde zorgverzekeraar, wat ook weer een voordeel is.

Telefonisch schijnt fbto in ieder geval niet de sterkste te zijn (zelf geen ervaring mee dus kan ik niets aan toevoegen), op het gebied van aanvullende modules en online beheer van de zorgverzekering wel! Het is maar net waar jij zelf meer waarde aan hecht.

het is fijn als er zo verzekering achter je staat die nog dezelfde dag regelt Totaalscore: 9.9
Maandpremie: 10  
Eigen risico: 10  
Dekking: 10  
Klantenservice: 10  
Voorwaarden: 10  
Totaalscore: 9.9
Door corrie rujevic op donderdag 20 september 2018 over Proteq Reisverzekering

mijn man had in het buitenland een lichte beroerte,
en ik belde gelijk naar Proteq hoe of wat te doen helemaal in de stres nou er werd gezegd rustig aan we zorgen dat het allemaal verzorgd word de volgende dag belde zij mij op en vroeg hoe het ging met mijn man. hij moest een paar dagen blijven en allerlei onderzoeken doen .deze mevrouw heeft mij echt geholpen en mijn man natuurlijk het is goed afgelopen .geen zorgen heerlijk

Onprofessioneel, met mooie verhalen geld afhandig maken. Totaalscore: 1.2
Maandpremie: 1  
Eigen risico: 2  
Dekking: 1  
Klantenservice: 1  
Voorwaarden: 1  
Totaalscore: 1.2
Door Kees op vrijdag 7 september 2018 over ANWB Woonhuisverzekering

Na maanden premie betaald te hebben wordt de verzekering door ANWB eenzijdig beëindigd. Argumentatie: u gaat uw huis verbouwen, dit past niet in ons beleid??????? De risico's zijn te hoog. Dit terwijl nog geen enkel detail over de renovatie was besproken.

klacht fiets verzekering bij pech geen hulp Totaalscore: 1.2
Maandpremie: 1  
Eigen risico: 1  
Dekking: 1  
Klantenservice: 1  
Voorwaarden: 2  
Totaalscore: 1.2
Door MK.van.Dam op zaterdag 11 augustus 2018 over Allianz Bromfietsverzekering

al bijna 3 jaar 2 i bike fiets verz lopen bij jullie.Vorig jaar dec met pech onderweg gestaan 40 min voor tel werd opgenomen. Toen een uur op hulp moeten wachten.Nu maandag pech met accu. gebeld 45 min aan de tel gehangen niet opgenomen .Ander keuze menu genomen . Kreeg een jongen aan de tel ,die zei bij fietsned te horen.En hij wist van het probleem bij Allianz die hielpen hun klanten niet. nog eens geprobeerd inmiddels meer dan een uur van mijn bel tegoed weg en GEEN HULP.Heb toen zelf iemand laten komen om ons van papendrecht naar dordrecht te brengen.Mijn man is hart patient en heeft het door de warmte en opwinding heel slecht gehad.Ik vind het schandalig zo als wij behandeld zijn nou niet behandeld.Heb daarna gebeld nog maals gebeld wat echt een drama is bij jullie kreeg een meisje aan de tel.Die zei oh wat vervelend nou. Nou mn stoppen sloegen door .zij kon niks voor mr doen,maar ik zou terug gebeld worden OOK NIET gebeurd.heb nu al mn klacht radar gemaild en ga hier zeker mee door. ook zal ik niet twijfelen als mijn klacht niet netjes afgehandeld wordt dit te melden bij Kifid..Ik ben echt woedend zo als jullie met klantan omgaan jullie durven nog op je site te zetten bij pech met 35 min hulp. Nou dan is de telefoon nog niet eens opgenomen.Echt zo schandalig heb bromfiets verz aangegeven omdat fiets verz er niet bij staat.

De UMC site en klachtenmanagment werken beiden niet goed Totaalscore: 5.0
Maandpremie: 6  
Eigen risico: 6  
Dekking: 6  
Klantenservice: 1  
Voorwaarden: 6  
Totaalscore: 5.0
Door A Schouten op woensdag 8 augustus 2018 over UMC Zorgverzekering

Het is een traag of niet werkend systeem
De toegang met DigID herhaalt zich steeds
De site sluit tussendoor
Bij mails met facturen, blijken de facturen niet op de site te staan
Bij indienen declaratieformulier sluit de site "failure"
Bij het indienen van een klacht online, stuur het klachtenmanagement een mail terug dat de klachten niet wordt afgehandeld omdat ik een vraag stel en geen klacht aangeef.
Het cirkeltje is rond: men suggereert dat ik de klantenservice moet bellen, maar dat had ik zaterdag al twee maal gedaan.
Kortom ik sta perplex en heb een brief aan de directie gezonden.

Nieuwe auto bij Ditzo verzekeren onmogelijk!! Totaalscore: 2.6
Maandpremie: 7  
Eigen risico: 1  
Dekking: 1  
Klantenservice: 3  
Voorwaarden: 1  
Totaalscore: 2.6
Door Tom op donderdag 2 augustus 2018 over Ditzo Autoverzekering (all risk)

Het is bij Ditzo (blijkbaar) niet mogelijk om een nieuwe auto te verzekeren! De (volledig nieuwe, GEEN import) auto werd bij de dealer netjes geregistreerd en op naam gezet (bij de RDW), maar voordat het in de systemen van Ditzo bekend is, kan wel enkele dagen duren aldus een medewerker van de klantenservice, pas dan is het mogelijk om een verzekering af te sluiten. Verzekering dus maar bij een andere verzekeraar ondergebracht, want je mag (en wil) niet onverzekerd rondrijden. Ik heb een dag later nogmaals online gekeken bij Ditzo en nog steeds is de auto niet bekend in hun systeem.

Telefoonnummer moeilijk te vinden Totaalscore: 4.2
Maandpremie: 6  
Eigen risico: 3  
Dekking: 6  
Klantenservice: 2  
Voorwaarden: 4  
Totaalscore: 4.2
Door R de Vries op dinsdag 31 juli 2018 over IZZ Zorgverzekering

Het is een zeer moeizame wijze om telefonisch contact te krijgen.
Slecht sprekende en slecht verstaanbare medewerkers. Zuidelijk accent en ze spreken erg snel.
Zet bij alle social media info ook het telefoonnummer.
Soms wil met een mens spreken die voor jou/ mij mee kan kijken.
Succes. Doe er iets mee.

Mislukte verzekeraar. Of beter: verzeikeraar Totaalscore: 3.8
Maandpremie: 4  
Eigen risico: 10  
Dekking: 2  
Klantenservice: 1  
Voorwaarden: 2  
Totaalscore: 3.8
Door Now Go Away op maandag 16 juli 2018 over Zelf.nl Autoverzekering

Zelf (tegenwoordig onder de hippe naam NowGo) is niet gericht op klanten, maar op het vergaren van negatieve feedback. Klantenservice beweert binnen een uur een antwoord te geven, blijkbaar zit het 'bedrijf' in een andere tijdzonde. Een antwoord duurde slechts 35 uur! Een reden werd niet gegeven....

Eenzijdig zegde zij de verzekering op, ondanks betaalde premies. Antwoorden op vragen? Die komen niet. "we hebben het nagekeken", maar wat dan precies, dat weten ze zelf ook niet. "Betaalbewijzen moet u doormailen", helder, maar probeer eens het e-adres te vinden op hun site. Oeps!

1 2 3 ... 44 45 46 ... 88 89 90 Volgende 10 »
Ons pand Verzekeraar.nl
Vergelijk, kies en bespaar
Contact
Over Verzekeraar.nl:
Zij gingen u voor

Aantal vergelijkingen
door bezoekers in de
afgelopen 7 dagen:

17951
Vergelijk op Verzekeraar.nl o.a.: Monuta ANWB Ohra Inshared Centraal Beheer Achmea Unive Hema