iPad actie iPad winnen?
Deel uw ervaring over een verzekeraar en maak kans op een iPad 3!

Deel zelf uw ervaring

Handige informatie
Ervaringen op Verzekeraar.nl
Er staan 920 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.

De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7

Verzekering ervaringen (920)



Sorteer recensies op:
Regelrechte ramp Totaalscore: 3.4
Maandpremie: 1  
Eigen risico: 5  
Dekking: 8  
Klantenservice: 1  
Voorwaarden: 2  
Totaalscore: 3.4
Door JP. Geuskens op zaterdag 18 mei 2019 over Aon Autoverzekering (all risk)

Rekenen kosten voor beeindigen van 2 autoverzekeringen, ongeveer 23 euro.
AoN is alleen maar uit op geld. Een dure vogel, onvriendelijke klantenservice, chaotische administratie, nauwelijks tot niet bereikbaar, reageren nier op mails, de vertrekkend directeur wordt een pluim in zijn kont gestoken, maar het is één grote janboel daar. Hij laat nu het mes in het varken steken.
Het bedrijf is beslist geen aanrader om je verzekeringen onder te brengen.

De verzekeringswereld is doodziek Totaalscore: 1.4
Maandpremie: 1  
Eigen risico: 3  
Dekking: 1  
Klantenservice: 1  
Voorwaarden: 1  
Totaalscore: 1.4
Door Hans op zaterdag 11 mei 2019 over ANWB Autoverzekering

Hoewel iedere verzekering deze handelswijze hanteert is het een probleem in de markt zelf. Vergelijkbaar met de mateloze arrogantie van banken en grootverdieners. Heb je 2 schades gehad? En je veranderd van autoverzekering? Je wordt genaaid als je denkt dat je 0 schadevrije jaren hebt en je blijkt in de min te staan. Tot wrl 50 euro maandelijks (600 euro per/jr) gedurende 12 jaren betaal je elke schade die je maakt zesvoudig zelf terug. Dat is niet verzekeren, maar wurgkredieten aanbieden

Auto inbraak niet vergoed: "had je maar niks in je auto moeten laten liggen" Totaalscore: 1.2
Maandpremie: 2  
Eigen risico: 1  
Dekking: 1  
Klantenservice: 1  
Voorwaarden: 1  
Totaalscore: 1.2
Door Christiaan op zondag 5 mei 2019 over Centraal Beheer Inboedelverzekering

Afgelopen week is er bij mijn auto ingebroken, twee straten van mijn huis verwijderd. Een doodnormale Clio met geblindeerde ramen was ingetikt om buit te maken door mensen die voor een pakje boter nog binnen komen. Gelukkig laat ik nooit laptops, telefoons of andere kostbaarheden achter, dus de schade valt nog mee dacht ik toen ik het zag. Tot het ging regenen en ik mijn jas zocht. Ik reis veel en daarom ligt er vaak een jas in mijn auto, net als wat andere praktische dingen. Uiteindelijke schade: 2 jassen en een colbertje.

Gelukkig ben ik goed verzekerd dacht ik! Met een doorlopende reisverzekering, een kostbaarheden verzekering buitenhuis, rechtsbijstand, kortom het hele pakket wat Centraal Beheer kan bieden, ging ik ervan uit dat iets vervelends als een autoinbraak wel gedekt zou zijn, zeker omdat er niks in de auto lag met echte waarde voor de dieven.

Het antwoord van Centraal Beheer bleek anders. "volgens onze kleine lettertjes bent u niet gedekt voor inbraak in uw auto zodra u een veiligere plek heeft om uw spullen op te bergen". Wat ik eigenlijk te horen krijg is dat ik gewoon een extra weekendtas mee moet nemen om al mijn spullen in te doen, die moet ik dan altijd uit de auto halen, want zelfs in een restaurant is het nog veiliger om mijn spullen onder tafel te schuiven tijdens het eten dan in de auto achter te laten. Ik probeer de medewerker vervolgens uit te leggen dat dit zo'n brede definitie betreft dat ik praktisch nooit verzekerd ben als het Centraal Beheer uitkomt, dat ik me juist verzeker voor onverwachte gebeurtenissen als een inbraak, dat ik daarom het meest uitgebreide pakket heb, en dat met de bijna een rug die ik voor deze dienst elk jaar neerleg, ik voor ongeveer een half jaar aan premie probeer te claimen, iets wat ik al zeer sporadisch doe.

Het antwoord blijft echter onverminderd duidelijk, alsof je een rechtszaak probeert aan te spannen tegen Shell, "U Bent Niet Verzekerd".

Goh denk ik, ligt het dan misschien aan mij, en is elke verzekering zo? Daarom besluit ik eens een andere verzekering te bellen. Univé is de eerste die ik zie en na 2 minuten bellen, 4 minuten overleg met collega's, vertelt de medewerker mij heel duidelijk dat dit bij hen gewoon verzekerd zou zijn. "Tenslotte kon u hier niets aan doen en daarom bent u ook verzekerd toch?" Sterker nog, ik zou niet eens een eigen risico hebben bij zo'n incident!

Voor mij zit er niks anders op da over te gaan stappen zodra dit allemaal is afgerond. Ik ga nog proberen de rechtsbijstand verzekering die ik ook bij Centraal Beheer heb in te zetten - al lijkt mij dat bij elkaar een stuk duurder worden voor Centraal Beheer dan gewoon hun werk doen waarvoor ze royaal betaald worden - en daarna heel hard naar de buren rennen, want blijkbaar is een klant die jarenlang premie betaald voor het uitgebreidste pakket zonder een euro te claimen, niet een klant die je moet hebben zodra hem/haar ineens wat overkomt.

Aan iedereen het advies: "Even Apeldoorn bellen, opzeggen is zo gepiept"

Premieberekeningen kloppen niet en verschil krijg je niet terug Totaalscore: 4.6
Maandpremie: 3  
Eigen risico: 6  
Dekking: 6  
Klantenservice: 3  
Voorwaarden: 5  
Totaalscore: 4.6
Door Leon op donderdag 25 april 2019 over Univé Bromfietsverzekering

In Augustus 2018 een verzekering afgesloten bij Unive. Een paar weken later een verhuizing doorgegeven, dit kon niet gelijk omdat het nog niet verwerkt was bij de gemeente.

Premie was niet bekend maar bleek ruim €13,- per maand terwijl ik soortgelijke andere bromfietsen bij HEMA heb verzekerd voor €4 per maand. Hier in April maar is achter aan gegaan omdat het toch een dure verzekering is. Blijkt dat de premie niet klopt en mevrouw zegt dat de brommer verzekert kan worden voor €5,05 per maand! Het verschil krijg je terug zegt ze zelf!

Later weer teruggebeld door Unive; de premie gaat omlaag naar €5,05 per maand maar het verschil kan ik helaas niet teruggeven omdat de polis is afgesloten voor €13 per maand! Terwijl ik een paar weken na het afsluiten een adreswijziging heb doorgegeven waardoor het aanzienlijk goedkoper is geworden!

Premie nu dus vanaf april verlaagd naar €5,05 maar de €8,- verschil per maand vanaf september krijg ik niet terug!!

MantelZorger Totaalscore: 4.4
Maandpremie: 5  
Eigen risico: 5  
Dekking: 5  
Klantenservice: 3  
Voorwaarden: 4  
Totaalscore: 4.4
Door Gina op dinsdag 2 april 2019 over IZZ Zorgverzekering

Maken schijn reclame voor Mantelzorgers/Mantelzorgmakelaar Als verzekeraar die staan voor "Zorg" Maar als het er op aankomt doet IZZ zeer moeilijk en ingewikkeld toestemming geven voor bv een Mantelzorgmakelaar. Ik heb nogal een dure zorgpakket bij Izz. Je vraag je soms af waarvoor je maandelijks (dure) premies betaalt.

goede service, makkelijk contact Totaalscore: 9.0
Maandpremie: 8  
Eigen risico: 10  
Dekking: 9  
Klantenservice: 9  
Voorwaarden: 9  
Totaalscore: 9.0
Door JG op maandag 1 april 2019 over Interpolis Autoverzekering (all risk)

goede afhandeling autoschade. Alleen jammer dat toegezegd contact door schade-expert ivm waardevermindering na ruim 1 week nog niet heeft plaats gevonden

klantenservice ondeskundig Totaalscore: 4.2
Maandpremie: 5  
Eigen risico: 5  
Dekking: 5  
Klantenservice: 1  
Voorwaarden: 5  
Totaalscore: 4.2
Door René op woensdag 20 februari 2019 over UMC Zorgverzekering

klantenservice geeft vage en onduidelijke antwoorden die achteraf makkelijk te weerleggen zijn (ondeskundig/incompetentie ?)
schriftelijke vragen zijn niet meer mogelijk via mail vanwege de antwoorden die bindend zijn of onjuist.

uitstekende serviceverlening en klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel Totaalscore: 8.4
Maandpremie: 8  
Eigen risico: 8  
Dekking: 8  
Klantenservice: 9  
Voorwaarden: 9  
Totaalscore: 8.4
Door jan van soest op maandag 7 januari 2019 over Reaal Uitvaartverzekering

Bij mijn vader destijds uitstekende pieteit en klantvriendelijke serviceverlening ervaren.

Nooit meer Totaalscore: 4.6
Maandpremie: 7  
Eigen risico: 6  
Dekking: 6  
Klantenservice: 2  
Voorwaarden: 2  
Totaalscore: 4.6
Door Dick op zondag 6 januari 2019 over ZEKUR Zorgverzekering

Op 29 december ontving ik een brief met dagdatum 19 december erop vermeld (dus lekker in het verleden gedateerd) met daarin de mededeling dat mijn ziekenhuis NIET gecontracteerd is. En daar moest ik het mee doen; ik kan dus ineens niet meer naar mijn vaste ziekenhuis, tenzij ik een duurder pakket afsluit. Opzeggen kon niet meer, het jaar was voorbij.

Zekur heeft wat mij betreft niet voldaan aan de informatieplicht. Ze beroepen zich op mijn onderzoeksplicht; ergens ik november herb ik een vrij willekeurige email ontvangen met daarin onderin een link 'Bekijk de wijzigingen voor 2019' zeg maar. Geen duidelijke call to action om te controleren of jouw ziekenhuis gecontracteerd is.

Ik heb hiervoor de rechtsbijstand ingeschakeld en ze gaven mij gelijk. Echter is de Wet op een aantal punten wat vaag waardoor een procedure lastig zal zijn.

ZEKUR NIET doen! Totaalscore: 1.2
Maandpremie: 2  
Eigen risico: 1  
Dekking: 1  
Klantenservice: 1  
Voorwaarden: 1  
Totaalscore: 1.2
Door Frits op zondag 6 januari 2019 over ZEKUR Autoverzekering

Vorige maand een autoverzekering bij Zekur afgesloten. Premie leek erg weinig in vergelijking tot de rest. De eerste maand werd het beloofde bedrag a €29,- afgeschreven. De opvolgende maand (januari) was dit bedrag uit het niets met maarliefst !!€10!! verhoogd!

Vervolgens de klantenservice gebeld en maar liefst 56 minuten!! in de wachtrij mogen staan om iemand te woord te kunnen staan. Daar werd mij verteld dat de premie dit jaar met €10 is verhoogd.
Stelletje oplichters zijn het!

ZEKUT NIET DOEN!!

1 2 3 ... 45 46 47 ... 90 91 92 Volgende 10 »
Ons pand Verzekeraar.nl
Vergelijk, kies en bespaar
Contact
Over Verzekeraar.nl:
Zij gingen u voor

Aantal vergelijkingen
door bezoekers in de
afgelopen 7 dagen:

15069
Vergelijk op Verzekeraar.nl o.a.: Monuta ANWB Ohra Inshared Centraal Beheer Achmea Unive Hema