iPad actie iPad winnen?
Deel uw ervaring over een verzekeraar en maak kans op een iPad 3!

Deel zelf uw ervaring

Handige informatie
Ervaringen op Verzekeraar.nl
Er staan 869 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.

De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7

Verzekering ervaringen (869)



Sorteer recensies op:
Ontzettend slechte verzekering. Als er iets gebeurt zijn ze waardeloos! Totaalscore: 1.2
Maandpremie: 1  
Eigen risico: 1  
Dekking: 1  
Klantenservice: 1  
Voorwaarden: 2  
Totaalscore: 1.2
Door Channoux op zaterdag 13 januari 2018 over Centraal Beheer Autoverzekering (WA+)

Net na het ongeluk het noodnummer proberen te bellen, maar daar was niemand te bereiken. Tot zo ver de 24/7 service. Ik heb daar voor een klacht bij ze ingediend, maar ook niets meer van gehoord.

Je krijgt geen vaste medewerker aangewezen, dus we moesten het verhaal ook iedere keer opnieuw vertellen. Opeens waren er ook dingen toegevoegd die nooit verteld waren. Zoals dat ik opeens betrokken zou zijn geweest en letsel zou hebben, terwijl ik in de trein zat. Die fout mogen ze wat mij betreft niet maken.

Verder wordt je ook totaal niet goed geholpen en zegt iedere medewerker wat anders over wat je kan doen. De 'service' duurt wat mij betreft ook veel te lang met tien werkdagen. De verzekering van de tegenpartij heeft ons meer geholpen dan Achmea.

Heel onprofessioneel Totaalscore: 5.8
Maandpremie: 7  
Eigen risico: 7  
Dekking: 1  
Klantenservice: 7  
Voorwaarden: 7  
Totaalscore: 5.8
Door Maria Jansen op woensdag 10 januari 2018 over Centraal Beheer Inboedelverzekering

Na meer dan 16 jaar klant te zijn zeer ontevreden over
de inboedel/woongarant verzekering.
Nog nooit wat geclaimt als je iets vraag wordt het gelijk gezien als claim.

Netpolis heeft een slechte service en is niet transparant Totaalscore: 3.0
Maandpremie: 1  
Eigen risico: 5  
Dekking: 5  
Klantenservice: 1  
Voorwaarden: 3  
Totaalscore: 3.0
Door Harman op donderdag 28 december 2017 over NetPolis Autoverzekering (WA+)

Ik heb geen goeie ervaringen met Netpolis, met name omdat Netpolis telefonisch niet bereikbaar is.

OP email's wordt heel weinig toelichting gegeven , zelfs verzoeken in de mail om gebeld te worden, worden niet gehonoreerd.

Daarnaast is Netpolis niet transparant omtrent hun bonus-malus regelingen.
Ik heb met 1 schade, 7 of 8 treden moet inleveren.

Hierdoor ondervind ik enorm veel hinder bij andere verzekeraars. Je wordt praktisch beperkt in je toekomstige vrijheid wat betreft verzekeraar als je éénmaal bij Netpolis bent.

Luie oplichters, geen coulance Totaalscore: 1.4
Maandpremie: 2  
Eigen risico: 2  
Dekking: 1  
Klantenservice: 1  
Voorwaarden: 1  
Totaalscore: 1.4
Door Caroline op woensdag 27 december 2017 over Unigarant Bromfietsverzekering

Jarenlang trouwe klant geweest. Eenmalig vergeten adreswijziging door te geven. Geen een keer is er gebeld of gemaild. Ook niet met een van mijn ouders contact opgenomen die in de “verzekeringsstamboom” staan. Direct een incasso bureau... boete rdw. Alleen maar omdat ze ronduit lui zijn op het kantoor, geen coulance. Mijn adres staat gewoon in alle registers.... nooit meer een verzekering hier....

App de dokter is perfect met kleine kinderen in huis Totaalscore: 8.0
Maandpremie: 9  
Eigen risico: 8  
Dekking: 7  
Klantenservice: 9  
Voorwaarden: 7  
Totaalscore: 8.0
Door v.d. Horst op maandag 25 december 2017 over CZdirect Zorgverzekering

Ik kan niet bijster veel vertellen over czdirect als zorgverzekeraar want ik heb nog geen zorgkosten hoeven te maken buiten de huisarts om. Voor mij was in 2015 de overstap naar deze maatschappij puur omdat ik wou besparen op mn verzekering. Over de maandprijs en de website ben ik wel heel erg positief, want eigenlijk kun je hier al alles regelen. Verder hebben ze app de dokter waarmee je direct in contact kunt komen met medische specialisten zonder je huis te verlaten. Ik hoef mn eigen huisarts echt geen appje te sturen dus vind ik dit wel een heel goede toevoeging van czdirect. Eventueel stuur je een foto mee van je probleem en beoordelen ze gewoon op afstand wat het zou kunnen zijn en of je beter wel op huisartsbezoek kunt gaan. Dit is super handig als je kleine kinderen hebt die natuurlijk nogal vatbaar zijn voor bepaalde dingen, zoals recent mijn dochter die de waterpokjes kreeg, en niet alle tijd in de wereld hebt. Geen paniek, gewoon app de dokter. Als je het nog nooit hebt gebruikt dan weet je niet wat je mist. Als je het eenmaal gehad hebt dan wil je het niet meer kwijt ook! Al met al ervaar ik czdirect als heel positief, mits je geen problemen hebt met een beperkte hoeveelheid gecontracteerde zorgverleners om de premie laag te houden.

Aantrekkelijk ledencollectief, tot 10% korting op zorgverzekering Totaalscore: 7.6
Maandpremie: 7  
Eigen risico: 7  
Dekking: 8  
Klantenservice: 8  
Voorwaarden: 8  
Totaalscore: 7.6
Door Bas op zaterdag 23 december 2017 over Univé Zorgverzekering

Voor mij blijft Unive interessant door de ledenkorting in combinatie met schadepolissen. Heb je een autoverzekering of inboedelverzekering van Unive dan ontvang je 5% korting per schadeverzekering tot maximaal 10% korting. Extra fijn is het om meerdere verzekeringen bij dezelfde verzekeraar onder te brengen door de mindere hoeveelheid papierwerk. Het aanvragen van een online account verliep bij mij niet bepaald soepel, dat was wel weer een nadeel. Hier kan Unive nog ruime verbeteringen maken. Ik weet echter niet hoe het op dit gebied gesteld is bij de concurrenten, misschien is het daar wel net zo'n zooitje.

Ja, Unive gooit de zorgpremie net zoals veel andere zorgverzekeraars omhoog. Echter mag niet vergeten worden dat ze best hoge kwaliteit bieden en vaste leden extra voordeel geven. Dat doen ook lang niet alle verzekeraars; die steken het liefst zoveel mogelijk geld in eigen zak.

Gebaseerd op alle voor- en nadelen van Unive geef ik ze nu een ruime 7. Zodra ze het drama met inloggen / DigiD opknappen, minimaal een 8.

voor rechtsbijstand moet je niet bij DAS zijn! Totaalscore: 4.4
Maandpremie: 5  
Eigen risico: 7  
Dekking: 3  
Klantenservice: 4  
Voorwaarden: 3  
Totaalscore: 4.4
Door diviana@live.nl op vrijdag 22 december 2017 over DAS Rechtsbijstandverzekering

Ik heb precies dezelfde ervaringen die de mensen voor mij hebben aangegeven: terwijl je een kant en klare en sterke zaak hebt, wordt er gedaan alsof je zwak staat en wordt er met de tegenpartij meegehuild! Je hebt het gevoel dat ze voor de tegenpartij werken, afspraken worden niet nagekomen, er wordt beloofd dat je wordt teruggebeld maar wordt niet teruggebeld. Ze gaan niet correct met je stukken om, waardoor je in de problemen komt. Dus ipv dat ze je met een probleem helpen, krijg je een forse probleem bij. De dames aan de telefoon zijn erg aardig, de juristen zijn onbekwaam, maar dat geldt niet voor allemaal. Ze mogen gewoon niet veel uren aan je besteden en moeten zo snel mogelijk tot een compromis komen en daarom werken ze meer voor de tegenpartij dan voor jou. Ze proberen rechtszaken te voorkomen, want dat kost ze geld, dus de belangen van DAS gaan voor, ook al sta jij in je recht en moet de tegenpartij de kosten vergoeden. Daarom naar een echte advocatenkantoor overgeschakeld!

Zeer slecht en veel te duur voor de service Totaalscore: 4.4
Maandpremie: 4  
Eigen risico: 8  
Dekking: 4  
Klantenservice: 3  
Voorwaarden: 3  
Totaalscore: 4.4
Door T. Horneman op vrijdag 15 december 2017 over VvAA Zorgverzekering

Zorgconsulent is er meer om te voorkomen dat er iets vergoed moet worden. In de aanvullende verzekeringen is er een dubieuze voorwaarde opgenomen. Vooraf aan de aanvullende verzekering wordt er melding gemaakt dat deze alleen gelden bij medische noodzaak ( normaal beschrijving voor de basisverzekering) en leidt tot verwarring en misleiding van waarvoor men verzekerd is gezien men zich altijd hierachter kan verschuilen. Bij contact kunnen ze namelijk totaal niet aangeven wat daar dan onder valt. Dit schijnt de willekeur van de adviserende (tand)arts te zijn of misschien wel een duur betaalde zorgmanager.

VGZ probeert onder simpele brilvergoeding uit te komen Totaalscore: 3.6
Maandpremie: 5  
Eigen risico: 5  
Dekking: 2  
Klantenservice: 2  
Voorwaarden: 4  
Totaalscore: 3.6
Door A.N. op vrijdag 15 december 2017 over VGZ Zorgverzekering

Wat is VGZ toch een verzekeraar in hart in nieren. Wat ik daar mee bedoel? Dat ze je doodleuk durven te vertellen dat je geen recht hebt op een vergoeding terwijl meer dan duidelijk in de voorwaarden staat dat je er wel recht op hebt. VGZ dacht op deze manier uit te komen onder de plicht om de (eerste) bril van mijn zoon te betalen, en hoeveel keren ik contact heb moeten opnemen om mijn gelijk te krijgen, dat zou beboet moeten worden door een waakhond.

"Vanuit de meeste aanvullende verzekeringen krijgt u een vergoeding voor een volledige bril. Dit is een eenmalige vergoeding per drie jaar. Volg onderstaande stappen om te kijken wat u vergoed krijgt en waar u terechtkunt."

En ja, onze aanvullende verzekeringen, Beter, vielen in dat rijtje voor een bril uit het basisassortiment. Nóg probeerde VGZ mij wijs te maken dat ik de bril uit eigen zak moest betalen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat de kosten uitbetaald zouden worden. Laat je dus niet zomaar wegsturen door zulke verzekeraars!

Ik ben mij nu aan het oriënteren op alternatieve zorgverzekeringen voor 2018. VGZ heeft zijn eigen reputatie in mijn ogen verspeeld.

Niet hier verzekeren Totaalscore: 2.6
Maandpremie: 5  
Eigen risico: 5  
Dekking: 1  
Klantenservice: 1  
Voorwaarden: 1  
Totaalscore: 2.6
Door Jec op zaterdag 9 december 2017 over VerzekerUzelf.nl Woonhuisverzekering

Netjes iedere maand betaald maar wanneer zij moeten betalen bij schade wordt je verzekering afgesloten wegens zogenaamde vertrouwensbreuk. Verzeker u zelf hier dus niet!

1 2 3 ... 43 44 45 ... 85 86 87 Volgende 10 »
Ons pand Verzekeraar.nl
Vergelijk, kies en bespaar
Contact
Over Verzekeraar.nl:
Zij gingen u voor

Aantal vergelijkingen
door bezoekers in de
afgelopen 7 dagen:

16743
Vergelijk op Verzekeraar.nl o.a.: Monuta ANWB Ohra Inshared Centraal Beheer Achmea Unive Hema