Ervaringen met Aon Verzekeringen (15)
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 6 |
Opgezegd op 1 juni via de site. Volgens de site wordt dit na vier werkdagen verwerkt, maar nee. Na 2 telefoontjes en 4 weken later is het nog niet afgehandeld, en probeert men gewoon de volgende maand te incasseren. Als de administratie al zo traag en slecht georganiseerd is, ben ik heel blij dat ik nooit schade heb gehad. Nooit meer Aon voor mij.
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
Rekenen kosten voor beeindigen van 2 autoverzekeringen, ongeveer 23 euro.
AoN is alleen maar uit op geld. Een dure vogel, onvriendelijke klantenservice, chaotische administratie, nauwelijks tot niet bereikbaar, reageren nier op mails, de vertrekkend directeur wordt een pluim in zijn kont gestoken, maar het is één grote janboel daar. Hij laat nu het mes in het varken steken.
Het bedrijf is beslist geen aanrader om je verzekeringen onder te brengen.
Maandpremie: | 2 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Autoverzekering AON opgezegd met inachtneming van de opzegtermijn. Door AON schriftelijk bevestigd. Toch blijven ze premie incasseren. Schriftelijke belofte van restitutie wordt niet nagekomen. Toen zelf maar de onverschuldigde, maar toch geīncasseerde premie verrekend met de premie van de resterende verzekeringen. Nu word ik lastig gevallen met aanmaningen. Mailen en bellen helpt niet. Emails worden niet beantwoord en aan de telefoon krijg je slechts te horen 'sorry, onze administratie is een chaos geworden'.
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 4 |
Dekking: | 4 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 4 |
De premie van AON is niet laag, maar goed, ik verwacht dan ook een goede service. Helaas. Als blijkt dat ik teveel premie heb betaald, krijg ik i.p.v. restitutie van teveel betaalde premie, een aanmaning dat ik de premie niet betaald zou hebben. Na 2 telefoontjes ben ik nog steeds niets wijzer en wacht ik al bijna 2 maanden op mijn geld. Er wordt zelfs niet op schriftelijke klachten gereageerd. De afhandeling aan de telefoon is zelfs ronduit klantonvriendelijk. Hoe krijg ik ooit nog mijn geld terug?
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 2 |
AON heeft rechtsbijstand ondergebracht bij DAS, waarbij wordt beweerd dat dezelfde dekking wordt geboden als bij DAS. De praktijk bewees dat, hoe zeer de klantenservice van AON ook haar best deed dit te ontkennen, DAS beslist minder dekking biedt aan AON-verzekerden dan aan eigen verzekerden. De dekking voor diverse modules blijken bij AON alleen voor Nederland, terwijl DAS weldegelijk Europese dekking biedt voor eigen klanten. Nadat ik de AON hierop heb gewezen heb ik verder geen (re-)actie meer vernomen van AON en mocht ik zelf de zaak zien op te lossen.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 5 |
Zeer slechte klantenservice. Ze willen je niet helpen en reageren zelden op berichten. Ik heb nog geen ongeluk gehad maar mocht er iets gebeuren dan ben ik bang dat dit een lang lopende kwestie wordt
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 5 |
Ik ben erg kort klant geweest bij Aon, omdat ik erachter kwam dat je bij 30 jaar pas je maximale korting kan krijgen. Ik heb hierom ook gelijk opgezegd, ik vind dit echt nergens over gaan.
Zelfs bij ruitvervanging ben je al een schadevrij kwijt, terwijl je hier helemaal niets aan kan doen! Maar wel een schadevrij jaar kwijt, hoe moet je dan ooit aan 30 jaar schadevrije jaren komen?
ook met overstappen ben ik een aantal schadevrije jaren kwijt geraakt, dus bij Aon je auto laten verzekeringen is naar mijn idee niet zo heel slim, tenzij je graag veel geld betaald voor je autoverzekering. Andere verzekeringen hanteren 16 jaar als maximaal aantal schadevrije jaren.
Ik ben niet weg van Aon.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 6 |
Ik ben niet zo tevreden over de rechtsbijstandverzekering van AON. Ik heb jaren premie betaald en toen had ik een keer rechtsbijstand nodig. Ik zat overspannen thuis na problemen met mijn werkgever. Het is belangrijk om dan een goede jurist te hebben. Echter wist de jurist niet wat ze met de zaak aanmoest. Er werd constant overheen gedraaid en na 2 maanden was er nog steeds geen contact geweest met de werkgever. ik kwam geen haar verder dus heb ik een klacht ingediend. Diegene waarbij ik mijn klacht heb opgezegd was het tegenovergestelde van vriendelijk... Ik vond dit echt belachelijk. Uiteindelijk heb ik mijn verzekering opgezegd want ik was er goed klaar mee! bah!
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Ik heb zeer goede ervaringen met de all risk motorverzekering, daarom schrijf ik ook deze review.
Ik heb nu ongeveer een half jaar een motor, met hierbij de motorverzekering van Aon. Mijn motor was laatst omgewaaid, of miscshien zelfs wel omgegooid, dat durf ik echt niet te zeggen. Helaas zaten hier allemaal krassen op en een deukje. Omdat ik net motor rij en de motor ook nog erg nieuw is vond ik het best erg.
Ik heb toen contact opgenomen met Aon, omdat de schade vrij fors zou zijn. De afhandeling ging zeer goed. De mensen aan de telefoon waren ontzettend behulpzaam. Ik heb alles vergoed gekregen en inmiddels ziet mijn motor er weer helemaal nieuw uit. Ik heb alleen maar goede woorden over voor Aon. Ik kan deze verzekering aan iedereen aanraden!
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 4 |
Voorwaarden: | 6 |
Ik ben al een tijdje met mijn eigen auto verzekerd bij Aon. We hebben toen geprobeerd om ook de tweede auto, van mijn vrouw, te verzekeren bij Aon, omdat deze verzekering bijna afliep.
Ik heb toen een offerte aangevraagd via de email en de volgende dag heb ik deze ontvangen. Ik heb toen een week later teruggemaild dat ik de verzekering in wilde laten gaan op een specifieke datum. Ik werd toen verzocht om telefonisch contact op te nemen. We hebben toen geloof ik 5 keer gebeld verspreid over 2 dagen en we konden geen contact krijgen. Elke keer stond ik in de wachtrij en dat deze langer was dan 5 minuten. Ik weet niet overal de precieze wachttijd maar dit was soms langer dan 20 minuten en dan nog geen medewerker. Ja dan houd het op voor mij.
Ik vind dit erg slecht, ik als potentiële klant kan niet eens iets afsluiten omdat ze zo slecht bereikbaar zijn. als het zo moet, zoek ik wel iets anders,.