
Aon Autoverzekering (WA+)
- Verzekering:
- Maandpremie: Vanaf € 12,71
-
Prijs / kwaliteit:
6.7
Maandpremie: 7.6 Eigen risico: 7.2 Dekking: 7.0 Klantenservice: 6.2 Voorwaarden: 6.6

Algemeen
Pakket naam: | Aon WA + Beperkt Casco |
Beschrijving: | Met de online autoverzekering van Aon profiteert u van veel voordelen en kunt u snel veel geld besparen. Al uw verzekeringszaken regelt u online. Met de persoonlijke online polismap heeft u alle gegevens bij de hand. U kunt schades eenvoudig online indienen én volgen. Zo houdt Aon de kosten laag en heeft u scherpe premies. |
Contractduur: | Direct opzegbaar |
Dekking: | WA+ |
Gelijkwaardige auto regeling: | |
Hulp bij overstappen: | |
Samenvatting: |
|
Vervangend vervoer: | |
Vrije reparatiekeuze: |
Kosten
Eenmalige poliskosten: | € 9,87 |
Eigen risico: | € 90,00 |
Eigen risico (meer info): | Voor schade aan of verlies van het motorrijtuig, accessoires en audio(visuele) apparatuur als gevolg van een gedekte gebeurtenis, geldt een eigen risico van € 130,- per gebeurtenis. |
Maandpremie: | € 12,71 |
Extra
Hulpverlening in het buitenland: | |
Maandpremie (v.a.) inzittendenverzekering: | € 3,00 |
Maandpremie (v.a.) rechtsbijstandsverzekering: | € 3,17 |
Premieverhoging na schade: | Normaal |
Antwoorden:
Het overschrijven van het kentekenbewijs kunt u oa. laten doen op het postkantoor.
Als u de auto koopt bij een door de RDW erkent bedrijf dan kunnen zij het kentekenbewijs daar op uw naam zetten.
De volgende documenten heeft u nodig, deze moet u meenemen:
- Legitimatiebewijs
- Overschrijvingsbewijs
- Tenaamstellingsbewijs
Na de overschrijving van het kentekenbewijs wordt de belastingdienst automatisch geïnformeerd over uw nieuwe auto en zullen zij dit zelf wijzigen in hun systeem.
U dient zelf uw autoverzekeraar te bellen om de verzekering te laten overschrijven naar de nieuwe auto, dit gaat niet vanzelf! Door Verzekeraar.nl op woensdag 26 september 2012
Op Verzekeraar.nl kunt u uw eigen ervaring (bv een klacht) met een verzekering publiceren. Vul hieronder het formulier in en stuur de ervaring naar ons toe. Wij zorgen er dan voor dat deze gepubliceerd wordt.
Velden gemarkeerd met een * dient u verplicht in te vullen.
Er is door consumenten in totaal 5x gestemd en er zijn 2 recencies geschreven over Aon.


Maandpremie: |
8
![]() |
Eigen risico: |
5
![]() |
Dekking: |
5
![]() |
Klantenservice: |
1
![]() |
Voorwaarden: |
5
![]() |
Zeer slechte klantenservice. Ze willen je niet helpen en reageren zelden op berichten. Ik heb nog geen ongeluk gehad maar mocht er iets gebeuren dan ben ik bang dat dit een lang lopende kwestie wordt


Maandpremie: |
6
![]() |
Eigen risico: |
6
![]() |
Dekking: |
6
![]() |
Klantenservice: |
4
![]() |
Voorwaarden: |
6
![]() |
Ik ben al een tijdje met mijn eigen auto verzekerd bij Aon. We hebben toen geprobeerd om ook de tweede auto, van mijn vrouw, te verzekeren bij Aon, omdat deze verzekering bijna afliep.
Ik heb toen een offerte aangevraagd via de email en de volgende dag heb ik deze ontvangen. Ik heb toen een week later teruggemaild dat ik de verzekering in wilde laten gaan op een specifieke datum. Ik werd toen verzocht om telefonisch contact op te nemen. We hebben toen geloof ik 5 keer gebeld verspreid over 2 dagen en we konden geen contact krijgen. Elke keer stond ik in de wachtrij en dat deze langer was dan 5 minuten. Ik weet niet overal de precieze wachttijd maar dit was soms langer dan 20 minuten en dan nog geen medewerker. Ja dan houd het op voor mij.
Ik vind dit erg slecht, ik als potentiële klant kan niet eens iets afsluiten omdat ze zo slecht bereikbaar zijn. als het zo moet, zoek ik wel iets anders,.
Selecteer hieronder maximaal 2 producten en klik op de button "Vergelijken".
Vergelijk allemaal