De doelgroep van de Nederlanden van Nu bestaat vooral uit klanten die geloven in het feit dat tevredenheid leidt tot loyaliteit. Een verzekeraar heeft een hoop baat bij klanten die het bedrijf ook op de langere termijn loyaal blijven, aangezien er op die manier een sterke band ontstaat. De Nederlanden van Nu wil aan deze band werken door op een degelijke manier om te gaan met verzekeringen en daarbij zo helder en transparant mogelijk te zijn. De doelgroep bestaat wat dat betreft uit klanten die een no-nonsense aanpak wensen en daar aan de andere kant een eerlijke premie voor betalen.
Prijzen / premie's van De Nederlanden van NuDe premies van de Nederlanden van Nu zijn niet de laagste van Nederland, maar dat betekent niet dat u teveel betaalt voor de verzekeringen. De verzekeraar zorgt voor een degelijke verzekering, waar de doelgroep dan ook een eerlijke prijs voor betaalt op basis van de voorwaarden. Bovendien is de verzekering dagelijks opzegbaar en hebben klanten op die manier altijd de mogelijkheid om voor een eventueel betere aanbieding te kiezen. De Nederlanden van Nu is ervan overtuigd dat hun premies goed passen bij de dekking die ze aan de andere kant bieden, waardoor er eerlijke en aantrekkelijke verzekeringen ontstaan.
Waarom kiezen klanten voor De Nederlanden van Nu?De Nederlanden van Nu is er vooral voor iedereen die graag met een verzekeraar in zee gaat die niet praat, maar verzekert. Naar eigen zeggen kiest men er zoveel mogelijk voor de flauwekul achterwege te laten, zoals dure TV-reclames en een gelikt webdesign. In plaats daarvan kiest men ervoor om de verzekering op de juiste manier in te richten en ervoor te zorgen dat klanten hun risico’s op een zo effectief mogelijke manier af kunnen dekken. Klanten die kiezen voor de Nederlanden van Nu doen dat dus vooral vanwege de duidelijke taal en voorwaarden, in combinatie met de eerlijke premie die men rekent.