Autoverzekering

Beoordeling
Autoverzekering op Verzekeraar.nl
Scoort gemiddeld een 6.7 (205 reviews) en kost € 19,92 p/m.

Vergelijk autoverzekeringen

Handige links:

Autoverzekering ervaringen (205)



Sorteer recensies op:
onbereikbare klantenservice dus slechte verzekeraar. Totaalscore: 4.6
Maandpremie: 4  
Eigen risico: 4  
Dekking: 7  
Klantenservice: 1  
Voorwaarden: 7  
Totaalscore: 4.6
Door Cimsit op donderdag 2 mei 2013 over Meeùs Autoverzekering (WA+)

vandaag is mijn auto aangereden, maar als ik in brand zou staan en meeus was de brandweer, dan was ik compleet uitgebrand.. om 17.00 uur gebeld, na 15 minuten aan de lijn te hebben gehangen voor optie 1 gekeuzen (teruggebeld worden). En ben vandaag dus niet teruggebeld. Dat wordt na deze zaak opgelost te hebben, zeker overstappen op een verzekeraar die wel een goede service heeft. Aangezien je een verzekeraar niet dagelijks nodig hebt, is klantenservice wel cruciaal op die ene moment dat je hem wel nodig hebt

Lage premie, goede klantenservice Totaalscore: 9.0
Maandpremie: 9  
Eigen risico: 9  
Dekking: 9  
Klantenservice: 10  
Voorwaarden: 8  
Totaalscore: 9.0
Door DeVuurtoren op vrijdag 5 april 2013 over Centraal Beheer Autoverzekering (WA+)

Onlangs probleem met verzekering gehad. Is super opgelost. Was mijn fout maar zij hebben me geweldig geholpen. Verder lage premie en normale dekking. Geen eigen risico en premie is bijna de laagste van allemaal. Ze per maand minder dan 2 euro vergeleken met de allerlaagste.

Je zit eraan vast terwjil je het niet wil, oplichters Totaalscore: 1.2
Maandpremie: 2  
Eigen risico: 1  
Dekking: 1  
Klantenservice: 1  
Voorwaarden: 1  
Totaalscore: 1.2
Door C. op woensdag 3 april 2013 over Unigarant Autoverzekering

SLECHTSTE verzekering ooit, heb het voertuig al een flinke tijd niet meer maar na diverse pogingen om het op te zeggen zit ik er nog steeds aan vast en inmiddels moet ik hun incassobureau ook betalen.
Ze zijn telefonisch nauwelijks tot niet te bereiken en ALS je ze te pakken krijgt dan word je niet fatsoenlijk geholpen. Op mails reageren ze niet.
Oftewel OPLICHTERS. Het zou verboden moeten zijn.
Wat je ook doet, pak unigarant NIET

Toch veel kleine regeltjes al zeggen ze van niet. Gewoon slecht. Totaalscore: 3.4
Maandpremie: 4  
Eigen risico: 7  
Dekking: 2  
Klantenservice: 2  
Voorwaarden: 2  
Totaalscore: 3.4
Door pim van leeuwen op dinsdag 5 maart 2013 over Onna Onna Autoverzekering (WA+)

Nu 3 jaar bij onna-onna. Pas geleden ben ik aangereden door een onverzekerde scooter en dat wilden ze niet in behandeling nemen. Loopt nu via rechtsbijstandverzekering. Vorige week is mijn audinavigatie uit mijn auto gestolen en nu krijg ik te horen dat dit onder accessoires valt en dat ik dus niets vergoed krijg....

Geen vergoeding voor ster in de ruit Totaalscore: 4.2
Maandpremie: 6  
Eigen risico: 6  
Dekking: 3  
Klantenservice: 2  
Voorwaarden: 4  
Totaalscore: 4.2
Door Patrick Vermeulen op vrijdag 1 maart 2013 over Interpolis Autoverzekering (WA+)

Een aantal jaar geleden had ik na de aankoop van een nieuwe auto mijn verzekering bij Interpolis afgesloten via de Rabobank.

Al snel kreeg ik een sterretje in mijn ruit, gelukkig had ik me hiervoor extra verzekerd. Maar helaas was een medewerker dhr. W. van Interpolis er niet van overtuigd dat dit om nieuwe schade ging. Ze hadden zelfs een schade-expert ingeschakeld om dit ook te controleren!

Uiteraard viel voor hem niet op te maken hoe lang dit sterretje in de ruit zat. Echter was de medewerker Interpolis niet bereid om deze schade van enkele tientjes te vergoeden. Uiteraard heb ik hierover een klacht ingediend. En degene die deze klacht behandelde was dus ook dhr. W. Een hele vreemde gang van zaken.

De extra glasverzekering kostte me 20 euro per maand, dat komt per jaar neer op 240 euro, en een schade van nog geen 50 euro vinden ze te veel om te repareren. Interpolis is niet een verzekering die ik anderen zal aanraden.

Zeer slechte ervaring Totaalscore: 4.6
Maandpremie: 7  
Eigen risico: 7  
Dekking: 7  
Klantenservice: 1  
Voorwaarden: 1  
Totaalscore: 4.6
Door Nafisa Behgoman op dinsdag 5 februari 2013 over Centraal Beheer Autoverzekering (all risk)

Zeer slechte ervaring, heb een all risk verzekering afgesloten maar zodra je een ongeluk krijgt dan mag je fluiten naar je centen, want ze betalen niks uit maar als het op innen komt dan zijn ze het beste. Er is geen duidelijk nummer en doen mee aan oplichtpraktijken Ik wacht nog steeds op mijn geld en heb het nog steeds niet gekregen was verzekerd bij hema en die doen het via achmea maar blijkbaar doet achmea gewoon mee aan oplichting

Prima verzekering tegen een eerlijke kostprijs Totaalscore: 8.6
Maandpremie: 7  
Eigen risico: 10  
Dekking: 8  
Klantenservice: 10  
Voorwaarden: 8  
Totaalscore: 8.6
Door Nico T op donderdag 17 januari 2013 over FBTO Autoverzekering (all risk)

Enige tijd geleden is er ingebroken in mijn auto. Volledige af-fabriek navigatiesysteem gestolen + braakschade. Ik mocht met mijn auto naar een schadebedrijf om de schade vast te stellen. Ik koos ervoor om het navigatiesysteem zelf te vervangen en heb netjes binnen een paar dagen de schade via het schadebedrijf uitgekeerd gekregen. Echt top service hoor!

Overigens veel lof voor de FBTO dames uit Leeuwarden: aardig, beleefd en uiterst behulpzaam. Daar kunnen veel callcenters een voorbeeld aan nemen.

De meest waardeloze verzekeraar die ik ooit heb meegemaakt. Totaalscore: 1.8
Maandpremie: 4  
Eigen risico: 2  
Dekking: 1  
Klantenservice: 1  
Voorwaarden: 1  
Totaalscore: 1.8
Door Jeffrey op maandag 7 januari 2013 over IAK Autoverzekering (all risk)

Kort samengevat de meest waardeloze verzekeraar die ik ooit heb meegemaakt.

Bij een ontstaande schade door de tegenpartij weken bezig geweest om de schademelding alleen al an te melden. Meerdere malen een mail gestuurd, geen enkele reactie op ontvangen, vervolgens meerdere malen gebeld en eindelijk met behulp van de plaatselijke dealer gelukt. Vervolgens maanden bezig geweest om uitsluitsel te krijgen. Na een tijd toch een brief ontvangen met het bericht "de tegenpartij erkend geen schuld" nee dat zou makkelijk zijn? En dat terwijl er camera beelden aanwezig zijn. Na enkele weken krijgen we ineens uit het niets een brief dat we een afspraak kunnen maken dat alles toch wel verzekerd word.

Door dit hele verhaal gekozen om de verzekering te beëindigen. Hiervoor telefonisch contact opgenomen wat mogelijk is, want telefonisch kon niet! Op 19 december 2012 een email gestuurd met de afmelding. Direct mail terug dat de mail ontvangen is en "Deze zullen wij zo spoedig mogelijk in behandeling nemen." Op 29 december nog steeds geen bericht. Wederom de mail gestuurd en weer het automatische bericht terug. Vandaag 7 januari nog steeds geen bericht ontvangen! Na wederom telefonisch contact gehad te hebben wordt weer gezegd "email sturen". Dus zojuist weer gedaan en nu weer afwachten of er uberhaupt een reactie komt.

In deze tijd hebben ze toch het geld afgeschreven, deze hebben wij direct ongedaan laten maken. Blijkbaar geven ze daar ook niet om, want vandaag hebben ze weer het bedrag van de rekening gehaald. Kortom weer betaling ongedaan laten maken en ze direct geblokkeerd!

Voor ons nooit maar NOOIT meer!

Belabberde afhandeling van unive en Sur ( stichting unive rechtshulp ) Totaalscore: 2.0
Maandpremie: 4  
Eigen risico: 3  
Dekking: 1  
Klantenservice: 1  
Voorwaarden: 1  
Totaalscore: 2.0
Door we gaan naar Ohra op maandag 19 november 2012 over Univé Autoverzekering (WA+)

onze stilstaande auto werd aangereden door een bestuurder die is doorgereden, gelukkig werd dit door een getuige waargenomen.
s'nachts om 1.30 nog politie aan de deur om de schade aan ons te melden

volgende dag gelijk unive gebelt en de schade gemeld, 2 dagen later schade formulier van onze kant ingevult verstuurd

omdat de doorijder ook verzekert bij unive (toeval?) niet meewerkt (geen schade formulier invult) zitten wij met 1650 euro schade.

dit is inmiddels 2.5 maanden geleden, en de afwikkeling is nog geen stap verder

bellen met unive en ik krijg te horen : had u uw auto maar allrisk moeten verzekeren.
de wagen is 11 jaar oud en mijn vrouw rijd al vele jaren schadevrij dus is het waanzinnig om dit te doen lijkt mij.

afwikkeling kan nog maanden gaan duren en dat betekend dat mijn invalide vrouw nu aan huis gekluistert is omdat de deur is ontzet en de wagen helemaal beslaat van binnen en ze nu niet durft te rijden.

Regels zijn regels zegt Sur (hatseflats)

verkassen dus naar Ohra verzekeringen en de schade uitkering rustig afwachten ( alhoewel rustig!)

een ontevreden ex unive klant.

onvriendelijk medewerkers,reactiessnelheid niet zo best. duidelijkheid Totaalscore: 3.8
Maandpremie: 7  
Eigen risico: 6  
Dekking: 2  
Klantenservice: 2  
Voorwaarden: 2  
Totaalscore: 3.8
Door jop stokvis op woensdag 24 oktober 2012 over AllSecur Autoverzekering

onvriendelijk medewerkers,reactiessnelheid niet zo best. duidelijkheid

Ons pand Verzekeraar.nl
Vergelijk, kies en bespaar
Contact
Over Verzekeraar.nl:
Zij gingen u voor

Aantal vergelijkingen
door bezoekers in de
afgelopen 7 dagen:

15055
Vergelijk op Verzekeraar.nl o.a.: Monuta ANWB Ohra Inshared Centraal Beheer Achmea Unive Hema