Scoort gemiddeld een 7.1
(60 reviews)
en kost € 4,66 p/m.
Vergelijk reisverzekeringen
Handige links:
Reisverzekering ervaringen (60)
Soepel verlopen na nare ervaring
Totaalscore: 7.4
| Maandpremie: |
7
|
| Eigen risico: |
7
|
| Dekking: |
7
|
| Klantenservice: |
8
|
| Voorwaarden: |
8
|
Tijdens onze vakantie in Portugal is onze schoonvader overleden. Wij hebben direct medewerking gehad van Salland. Ook het ticket voor het vliegtuig heen en terug was snel geregeld. Kosten van parkeren of taxi moesten we wel zelf even voorschieten , dit werd bij terugkomst direct aan ons overgemaakt. Erg nare ervaring, maar gelukkig verliep dit allemaal soepel
zeer tevreden
Totaalscore: 7.4
| Maandpremie: |
7
|
| Eigen risico: |
8
|
| Dekking: |
7
|
| Klantenservice: |
8
|
| Voorwaarden: |
7
|
Telefonisch heb ik eerst wat informatie gewonnen over het indienen van een schadegeval aan één van mijn bezittingen tijdens mijn vakantie in Spanje. Toen heb ik via internet een schadeformulier ingevuld. Het formulier was goed te begrijpen en kostte niet veel moeite. Binnen 3 werkdagen stond het schadebedrag al op mijn rekening! Ik ben zeer tevreden voor deze snelle en soepele afhandelingen in deze voor de verzekering drukke periode.
Geen zorgen, goed geregeld
Totaalscore: 8.4
| Maandpremie: |
7
|
| Eigen risico: |
7
|
| Dekking: |
9
|
| Klantenservice: |
10
|
| Voorwaarden: |
9
|
Wij hebben al jaren een reisverzkering van Aon. In Turkije ben ik in het ziekenhuis terecht gekomen, toen ik ben uitgegleden bij het zwembad van het hotel. Alles is toen prima verlopen en Aon heeft veel voor ons gedaan. Alles is via de verzekering betaald. Over geldzorgen hoefde we ons niet druk te maken, dat regelt Aon, hierdoor kon ik mezelf volledig focussen op mijn herstel.
Wij kunnen de reisverzekering van Aon dus alleen maar aanbevelen.
Afsluiten probleemloos verlopen
Totaalscore: 7.8
| Maandpremie: |
8
|
| Eigen risico: |
7
|
| Dekking: |
8
|
| Klantenservice: |
9
|
| Voorwaarden: |
7
|
Afgelopen maand een doorlopende reisverzekering afgesloten voor mijn man en 3 kinderen. Dit verliep geheel probleemloos. Wij gaan in augustus 3 weken op vakantie, ik hoop uiteraard dat het niet nodig is, maar het is fijn om te weten dat je goed verzekerd bent
GOED! Vakantie zonder "zorgen"
Totaalscore: 7.2
| Maandpremie: |
7
|
| Eigen risico: |
7
|
| Dekking: |
7
|
| Klantenservice: |
8
|
| Voorwaarden: |
7
|
Afgelopen meivakantie met de caravan naar Frankrijk geweest met het gezin. Een prima vakantie, totdat mijn vrouw viel en haar enkelbanden scheurde.. Door de ANWB reisverzekering hebben wij aan geld etc. niet hoeven denken, we zijn prima geholpen en de onvoorziene kosten hebben we terug gehad. Hoewel een reisverzekering in de eerste instantie misschien wat overbodig lijkt, is het toch erg belangrijk! Wij zijn erg blij met de ANWB!
Claim netjes afgehandeld
Totaalscore: 8.8
| Maandpremie: |
8
|
| Eigen risico: |
8
|
| Dekking: |
9
|
| Klantenservice: |
10
|
| Voorwaarden: |
9
|
Mijn zoon van 16 ging met een groep vrienden op vakantie naar Spanje. Daar werd hij overvallen en zijn nieuwe telefoon werd van hem gestolen. Hij had het toestel nog maar twee weken. We hebben contact opgenomen met de verzekering VGZ en zij hebben het toestel volledig vergoed.
Tevreden over eenvoudig afsluiten via internet
Totaalscore: 8.0
| Maandpremie: |
8
|
| Eigen risico: |
8
|
| Dekking: |
7
|
| Klantenservice: |
9
|
| Voorwaarden: |
8
|
Eerst had ik reisverzekering bij andere bank, maar SNS Bank bleek goedkoper te zijn. Heb me via internet aangemeld bij hun, kreeg snel een bevestiging ervan per e-mail. Had nog wel wat vragen dus ging bellen naar de klantenservice. Kreeg een vrouw aan de lijn die mij goed heb geholpen. Tijdens mn laatste vakantie heb ik de reisverzekering niet nodig gehad. Ik ken dus niets zeggen over hoe hun met schades enzo omgaan. Maar afsluiten en contact werkt prima met SNS Bank reisverzekering.
Klantenservice doet onnodig moeilijk
Totaalscore: 6.6
| Maandpremie: |
8
|
| Eigen risico: |
8
|
| Dekking: |
5
|
| Klantenservice: |
6
|
| Voorwaarden: |
6
|
Hoe vervelend is dat? Ga je op een trip van elf dagen naar Oost-Europa, worden je camera en je laptop van je gejat. En dat net op het moment dat je op het punt stond om naar huis te gaan. Na een lange reis terug (vertraging, vertraging, vertraging) eindelijk thuis, helemaal kapot. Eerst maar geslapen en halverwege de volgende dag de verzekering gebeld. Vinden ze dat we - met het oog op de voorwaarden - sneller contact hadden moeten zoeken met AON, om de schade te melden. Een hoop moeilijk gedoe, uiteindelijk gelukkig wel de schade vergoed gekregen, maar het heeft heel wat moeite gekost. Zonde, jammere afsluiter van een verder mooie trip.
Onverwachte premiestijging obv "verbeterde" polisvoorwaarden
Totaalscore: 7.0
| Maandpremie: |
6
|
| Eigen risico: |
8
|
| Dekking: |
7
|
| Klantenservice: |
7
|
| Voorwaarden: |
7
|
Had reisverzekering doorlopend bij Unigarant. Had nooit claims ingediend, dus geen aanspraak hoeven doen op verzekering. Krijg opeens bericht van Unigarant dat premie verhoogd wordt, omdat de polisvoorwaarden verbeterd zouden zijn. Heb aangegeven dat ik hierop niet zit te wachten en ben overgestapt naar andere reisverzekering. Eens te meer omdat de premie aanzienlijk werd verhoogd.
moeilijk doen met vergoedingen, geen eerlijk verzekering
Totaalscore: 3.0
| Maandpremie: |
4
|
| Eigen risico: |
4
|
| Dekking: |
2
|
| Klantenservice: |
2
|
| Voorwaarden: |
3
|
slecht verzekering als het tot vergoeding komt, komt niet afspraken na, beter nooit hier verzekeren,

Verzekeraar.nl 





