Handige informatie
Ervaringen op Verzekeraar.nl
Er staan 925 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.

De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7

Verzekering ervaringen (925)



Sorteer recensies op:
Zeer snelle vergoeding ontvangen Totaalscore: 7.4
Maandpremie: 8  
Eigen risico: 7  
Dekking: 7  
Klantenservice: 8  
Voorwaarden: 7  
Totaalscore: 7.4
Door Lauren op dinsdag 10 september 2013 over Meeùs Reisverzekering

Tijdens onze reis naar de Algarve deze zomer bleek dat 2 van de 4 koffers ernstig beschadigd waren tijdens de vliegreis. Omdat we niet echt verder konden met deze koffers hebben we op het vliegveld nog 2 nieuwe koffers gekocht. De rekening is door Meeùs ontzettend snel vergoed. Wij zijn erg tevreden!

Nog nooit zo verzekering mee gemaakt Totaalscore: 2.6
Maandpremie: 7  
Eigen risico: 2  
Dekking: 2  
Klantenservice: 1  
Voorwaarden: 1  
Totaalscore: 2.6
Door Claudia op dinsdag 10 september 2013 over Aevitae Zorgverzekering

Via werk een zorg verzekering afgesloten, alleen
Tandarts verzekering zelf moeten betalen.
Vorig jaar wat problemen geweest met betalingen van de tandartsverzekering
Dat is in november 2012 opgelost.
Iedere maand de 11de netjes met tandarts premie betaald
Zet eavitea per maart 2013 zomaar me tandartsverzekering stop!!!
Maar ik heb tot nu toe nog steeds netjes betaald omdat ik van niks wist.
Nu kan me tandartsverzekering niet verder lopen moet tot volgend jaar weer wachten!
Nu wil ik gewoon dat me tandartsverzekering doorloopt
Of ze moeten al die maanden terug betalen, maar ook daar hoor ik niks van!
Zo slechte verzekering maatschappij!!!

Onder 25 jaar niet mogelijk...? Totaalscore: 5.4
Maandpremie: 8  
Eigen risico: 6  
Dekking: 6  
Klantenservice: 4  
Voorwaarden: 3  
Totaalscore: 5.4
Door Edward Nolles op maandag 9 september 2013 over InShared Autoverzekering

Ongelofelijk, Ik heb geprobeerd om mezelf te verzekeren bij InShared, maar dit is blijkbaar onmogelijk als je onder de 25 jaar bent. Ik vind dit echt belachelijk. Hoe moeten mensen die net hun rijbewijs hebben dan aan schadevrije jaren komen? Natuurlijk zijn er dwazen en stoere jongen, maar dat heb je ook boven de 25. Wat verwachten ze? Dat iedereen eerst wat schadevrije jaren opbouwt en dan na hun 25e bij InShared allemaal hun auto's gaan verzekeren?

Waarom ik dit ooit gekozen heb? een raadsel Totaalscore: 5.2
Maandpremie: 6  
Eigen risico: 6  
Dekking: 6  
Klantenservice: 2  
Voorwaarden: 6  
Totaalscore: 5.2
Door Monica op maandag 9 september 2013 over OHRA Autoverzekering (all risk)

Waarom ik ooit naar deze autoverzekering ben overgestapt is voor mij nog steeds een raadsel. Ik heb op 20januari een aanrijding gehad met een bromfiets, waarbij ik schuldig ben. Ik heb al vaak gebeld naar Ohra maar ik krijg geen enkele reactie over de stand van zaken. Mijn tegenpartij heeft zelfs nog een aantal keren geprobeerd te bellen, maar helaas hetzelfde resultaat. Zelfs na een terugbelverzoek word je niet terug gebeld...

Schandalig en onverantwoordelijk Totaalscore: 2.4
Maandpremie: 8  
Eigen risico: 1  
Dekking: 1  
Klantenservice: 1  
Voorwaarden: 1  
Totaalscore: 2.4
Door Ivo op vrijdag 6 september 2013 over ANWB Autoverzekering

Zeer slechte schade afhandeling waardoor vervolgschade is ontstaan en nu de ANWB hun verantwoordelijkheid niet neemt door de vervolgschade welke ik anders niet zou hebben gehad te vergoeden.

Situatie schets:

Woensdag avond 7 augustus 2013 heb ik een hulpvraag gedaan bij de wegenwacht omdat mijn stuurbekrachtiging het niet meer deed, hierop is er een medewerker van de wegenwacht bij mij geweest en heeft geconstateerd dat de multiriem die de stuurbekrachteging en airco aandrijft los ligt. Hij heeft de riem onbeschadigd verwijderd en me gezegd morgen de riem er even terug op laten leggen. Mijn vraag was "kan ik dan gewoon met de auto rijden?" antwoord "Geen enkel probleem meneer". Mijn volgende vraag was "Ik moet ongeveer 15 kilometer rijden voordat ik bij de garage ben (eerst naar mijn werk omdat ik vroeg begin en dan naar de garage), kan dat?" antwoord wederom "Geen enkel probleem meneer"

Zo gezegd zo gedaan echter vlak voordat ik op mijn werk ben gaan er wat lampjes branden op het dashboard en bij het afzetten de de motor hoorde ik een "rammel". Wederom de wegenwacht gebeld en deze zijn naar mijn werk gekomen en hebben geconstateerd dat de "Krukaspoelie + trillingsdemper + overgebleven multiriem kapot zijn. Besloten is dat de auto naar mijn garage wordt weggesleept. Deze heeft de auto op de brug gezet en er is geconstateerd dat doordat de andere riem ook kapot is gegaan deze de ditributieriem ook dusdanig heeft beschadigd dat deze nu ook vervangen dient te worden. Door deze diagnose ben ik zelf gaan kijken in de garage en ook ik heb met eigen ogen geconstateerd dat de distributieriem inderdaad goed beschadigd is totalen reparatie €950.

Conclusie is dat de krukaspoelie kapot was waardoor de multi riemen kapot zijn gegaan, dit zou de normale reparatie voor mij zijn geweest (€475). Maar omdat mij het advies is gegeven dat ik "gewoon" door kon rijden met mijn auto is er ook schade veroorzaakt aan de distributieriem en nu moet ik deze ook vervangen(€475). Ik wil dan ook de extra schade van het vervangen van de distributieriem verhalen op de anwb / wegenwacht. Ik heb specifiek gevraagd of ik kon doorrijden met mijn auto of dat het beter was van niet, ik heb dus echt een verkeerd advies gehad!

HEMA Reisverzekering pure oplichterij. Totaalscore: 3.4
Maandpremie: 8  
Eigen risico: 6  
Dekking: 1  
Klantenservice: 1  
Voorwaarden: 1  
Totaalscore: 3.4
Door M.D. op vrijdag 6 september 2013 over HEMA Reisverzekering

Al jaren een doorlopende reisverzekering bij de HEMA. Gingen altijd met een gerust hart op vakantie. Naar nu blijkt was

dat zeer onterecht. Deze zomer zijn we in Duitsland bestolen, camera, lenzen alles weg. Dan zit je met een enorme kater

als je zoiets overkomt, vooral omdat je al je vakantiefoto's kwijt bent. Verzekerd zijn is dan in iedergeval nog een troost.

Maar niet bij de HEMA. Daar zetten ze er een mannetje op die alles op alles zet om je verhaal onderuit te halen. Hij komt

langs, neemt alle orginele bonnen mee, blijft maar bellen met nog meer vragen, van alles moet je foto's tonen (!). Hij

gaat net zo lang door tot dat hij iets heeft gevonden waardoor ze niet uit hoeven betalen. Bij de HEMA is dat dat je niet

hebt opgelet. Je bent namelijk bestolen en dat is dus je eigen schuld.
Deze flauwe truc van de HEMA heeft ons heel veel geld gekost en ook nog eens jaren premie voor niets betaald.
Pure oplichterij. Ik heb deze verzekering vandaag opgezegd.

Aantrekkelijke B/M ladder maar toch hooggeprijsd. Totaalscore: 6.4
Maandpremie: 4  
Eigen risico: 7  
Dekking: 7  
Klantenservice: 7  
Voorwaarden: 7  
Totaalscore: 6.4
Door Patrick op vrijdag 6 september 2013 over Unigarant Autoverzekering (all risk)

Netjes ingelicht bij schadeafhandelingen
Hoge premie, ondanks maximale (80%) korting.
Bij terugval na schade weer vrij snel op 80%.

Adequaat en betrouwbaar, maar tamelijk hooggeprijsd. Totaalscore: 6.2
Maandpremie: 3  
Eigen risico: 6  
Dekking: 7  
Klantenservice: 8  
Voorwaarden: 7  
Totaalscore: 6.2
Door Schneider op vrijdag 6 september 2013 over ANWB Autoverzekering (all risk)

Nette en adequate afhandeling.
Hanteert no blame no claim bij wetsbescherming fietser/voetganger
Premie aan de hoge kant
Komt al vrij snel op max. (80%) kortingsstaffel tov andere verzekeraars.

Rialto verzekeringen is waardeloos omdat verzekeringsnemer afhankelijk van hen i Totaalscore: 3.4
Maandpremie: 1  
Eigen risico: 5  
Dekking: 5  
Klantenservice: 3  
Voorwaarden: 3  
Totaalscore: 3.4
Door #PaulS op woensdag 4 september 2013 over Rialto Autoverzekering

Een verzekering van Rialto sluit je altijd af via een tussenpersoon of een andere verzekeraar, dat maakt het erg moeilijk om snel te handelen als er iets mis gaat.
Ik heb op 19 juli 2013 mijn auto verzekering bij Rialto via De Kilometerverzekering uit Bergen beëindigd en op 04 september 2013 was de verzekering nog steeds niet geroyeerd en had ik ook nog géén eindafrekening ontvangen.
Je bent als verzekeringsnemer in meerdere opzichten afhankelijk van deze waardeloze verzekeraar! Van het kastje naar de muur procedure:-(

Snelle reacties van klantenservice Totaalscore: 7.0
Maandpremie: 6  
Eigen risico: 7  
Dekking: 7  
Klantenservice: 9  
Voorwaarden: 6  
Totaalscore: 7.0
Door G. de Zomer op dinsdag 3 september 2013 over SNS Bank Autoverzekering

Een kopie van de vrijwaring was voldoende toen ik mijn auto ging verkpoen. Het nadeel is echter dat de premie redelijk hoog is, dit komt mede omdat k nog jong ben, maar dit is natuurlijk niet alleen met SNS bank hoog. Bij de klantenservice krijg je snelle antwoorden. Een goede verzekeraar!

Ons pand Verzekeraar.nl
Vergelijk, kies en bespaar
Contact
Over Verzekeraar.nl:
Zij gingen u voor

Aantal vergelijkingen
door bezoekers in de
afgelopen 7 dagen:

12422
Vergelijk op Verzekeraar.nl o.a.: Monuta ANWB Ohra Inshared Centraal Beheer Achmea Unive Hema