Handige informatie
Ervaringen op Verzekeraar.nl
Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.

De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7

Verzekering ervaringen (939)



Sorteer recensies op:
Vind ik niet leuk. Totaalscore: 2.8
Maandpremie: 6  
Eigen risico: 2  
Dekking: 2  
Klantenservice: 2  
Voorwaarden: 2  
Totaalscore: 2.8
Door A Niuewenhuijs op dinsdag 3 december 2013 over TakeCareNow! Zorgverzekering

Heb veel spijt dat bij hun zit. Ben ook blij dat ik binnenkort weg mag naar Zorg en Zekerheid. Geld wordt van mijn rekening afgeschreven zonder enig notificatie of specificatie. Heb vaak in de problemen gezeten door ze.

Lijkt heel wat, maar is helemaal niks Totaalscore: 5.6
Maandpremie: 7  
Eigen risico: 6  
Dekking: 6  
Klantenservice: 6  
Voorwaarden: 3  
Totaalscore: 5.6
Door Julia op zondag 1 december 2013 over Ditzo Zorgverzekering

Ik heb afgelopen jaar bij Ditzo een zorgverzekering afgesloten met aanvullend en het kies beter-pakket. Er waren een aantal zaken die ik belangrijk vond en dat zijn prijs, service, vergoeding van fysio en brillen+lenzen. Hier heb ik dan ook op gezocht. Uiteindelijk leek Ditzo de beste.


Het blijkt echter nu dat ik bij mijn vorige zorgverzekeraar net ietsje meer betaalde maar veel meer heb uitgekeerd gekregen. Voor de bezoekjes aan mijn Manueel therapeut kreeg ik nu helemaal niets vergoed, terwijl ik weet dat er andere mensen zijn die dit wel vergoed krijgen. Bril & lenzen kan dus alleen bij een speciaal pakket, die volgens mij niemand gebruik. Ik moet fors bijbetalen..

Daarnaast hebben ik de klantenservice ook niet meer zo hoog staan... Ik heb een keer gebeld om over dit soort zaken te praten en kreeg ik op een snauwende toon te horen dat ik gewoon beter de voorwaarden moet lezen. De prijs is uiteindelijk wel oké. maarja wat heb ik daaraan? als ik toch bij een andere meer terug kan krijgen?

Ik ga voor komend jaar gewoon weer op zoek naar iets anders!

Zit nog steeds te wachten op kraampakket Totaalscore: 6.0
Maandpremie: 8  
Eigen risico: 6  
Dekking: 6  
Klantenservice: 4  
Voorwaarden: 6  
Totaalscore: 6.0
Door Everts op zondag 1 december 2013 over Delta Lloyd Zorgverzekering

Ik ben helemaal niet blij met de Delta Lloyd zorgverzekering.

Mijn vrouw is hoogzwanger en we zitten te wachten op een kraampakket. Na veel bellen, en beloftes dat ik terug gebeld zou worden hebben we nog steeds niets.

Als je hoogzwanger ben zit je niet te wachten om hier telkens achteraan te gaan.. Beloofd is beloofd. En ik weet het, het is maar 2 tientjes ongeveer maar we hbeben het wel nodig en ik betaal ervoor. Daar gaat het bij mij om.

Nou uiteindelijk zijn we meer geld kwijt aan telefoonkosten en tijd. De enige oplossing die wij nog zagen was de firma bellen die deze kraampakketten levert. Gelukkig ging dit een stuk beter en hadden we dit eigenlijk al veel eerder moeten doen.

Wij stappen voor komend jaar in ieder geval over naar een betere zorgverzekering. Dan betaal ik maar een paar euro meer maar heb ik wel iets goeds en een klantenservice die je gewoon te woord staat!!!!!

slordig met betalingen Totaalscore: 6.2
Maandpremie: 8  
Eigen risico: 7  
Dekking: 7  
Klantenservice: 4  
Voorwaarden: 5  
Totaalscore: 6.2
Door Wim op zondag 1 december 2013 over VGZ Zorgverzekering

IK heb dit jaar een mislukte incasso gehad van VGZ. De jaarpremie was in 1 keer afgeschreven terwijl dit niet de bedoeling was. Op dit moment had ik ook geen 1500 op die rekening staan. Ik heb van de incasso niks gemerkt. Uiteindelijk heeft VGZ mij een brief gestuurd, naar mijn oude adres omdat ik net verhuisd was. Ik vind het erg slordig dat ze hier niet even over bellen of e-mailen. Het is namelijk een internet zorgverzekering. Maargoed... Ze hebben daarom maar het incassobureau ingeschakeld. Hiervan kreeg ik wel een smsje en heb ik maar direct betaald. Het leuke aan dit verhaal is dat het mij €200 extra kost aan incassokosten. VGZ was zich van geen kwaad bewust en had ik maar moeten opletten....

Ik ben daar inmiddels 3 jaar klant geweest, maar ik ga snel op zoek naar een andere verzekeraar.

Wat problemen gehad, nu goed Totaalscore: 7.0
Maandpremie: 8  
Eigen risico: 7  
Dekking: 7  
Klantenservice: 6  
Voorwaarden: 7  
Totaalscore: 7.0
Door Jimmy op zondag 24 november 2013 over ING Inboedelverzekering

Ing is erg snel met afhandelen vind ik. Ik heb helaas te maken gehad met een inbraak. Dit is nu ruim 2 maanden geleden. Ik ben toen van de ene medewerker naar de andere medewerker gestuurd. De schade expert is langs geweest en heeft de schade vastgesteld.

Uiteindelijk heeft het even geduurd, wanneer ik weer wat hoorde. Ik heb toen een keer boos opgebeld, dat ik het hier echt totaal neit mee eens was. Gelukkig werd ik toen wel serieus genomen en heb ik gezegd wat ik ervan vond. Ze hebben me gezegd dat dit natuurlijk nooit de bedoeling is geweest dat ik zo slecht geholpen ben en zouden binnen een week het geld overmaken. ik heb hier uiteraard een hard hoofd in, maar binnen 2 dagen had ik inderdaad het geld op mijn rekening!


Ondanks dit ben ik toch redelijk tevreden, omdat ze het goed hebben opgelost en het afsluiten toen ook erg goed ging.

Gaan goed met klanten om Totaalscore: 8.0
Maandpremie: 8  
Eigen risico: 8  
Dekking: 7  
Klantenservice: 10  
Voorwaarden: 7  
Totaalscore: 8.0
Door Vincent van den G. op zondag 24 november 2013 over Univé Autoverzekering

Heel vaak is Unive de goedkoopste verzekering, als je bijvoorbeeld meerdere verzekeringen hebt lopen bij hen.

Ik vind de service erg goed. ik heb enige tijd geleden iets gewijzigd. Ik werd toen direct teruggebeld en heb toen samen met Unive de mogelijkheden van de verzekering doorlopen. Ze hebben me het één en ander uitgelegd en samen hebben we gekeken welke verzekering het beste bij mij paste. Ik vind dit erg goed, dat zij zo actief reageren op klanten.

Het enige wat ik wel jammer vind is dat je niet overal bijv iets kan repareren. Een voorbeeld hiervan is je ruit. Dit moet bij een erkende leverancier en kan dus niet bij mijn garagehouder, waar ik wel altijd zeer goede ervaringen mee heb. Maarja als dit het ergste is. Ik ben verder zeer tevreden.

Onbereikbaar Totaalscore: 5.6
Maandpremie: 6  
Eigen risico: 6  
Dekking: 6  
Klantenservice: 4  
Voorwaarden: 6  
Totaalscore: 5.6
Door Gerard op zondag 24 november 2013 over Aon Autoverzekering (WA+)

Ik ben al een tijdje met mijn eigen auto verzekerd bij Aon. We hebben toen geprobeerd om ook de tweede auto, van mijn vrouw, te verzekeren bij Aon, omdat deze verzekering bijna afliep.

Ik heb toen een offerte aangevraagd via de email en de volgende dag heb ik deze ontvangen. Ik heb toen een week later teruggemaild dat ik de verzekering in wilde laten gaan op een specifieke datum. Ik werd toen verzocht om telefonisch contact op te nemen. We hebben toen geloof ik 5 keer gebeld verspreid over 2 dagen en we konden geen contact krijgen. Elke keer stond ik in de wachtrij en dat deze langer was dan 5 minuten. Ik weet niet overal de precieze wachttijd maar dit was soms langer dan 20 minuten en dan nog geen medewerker. Ja dan houd het op voor mij.

Ik vind dit erg slecht, ik als potentiële klant kan niet eens iets afsluiten omdat ze zo slecht bereikbaar zijn. als het zo moet, zoek ik wel iets anders,.

Waardeloos/ onvakkundig, hopeloos Totaalscore: 1.2
Maandpremie: 2  
Eigen risico: 1  
Dekking: 1  
Klantenservice: 1  
Voorwaarden: 1  
Totaalscore: 1.2
Door Mike op woensdag 20 november 2013 over Aevitae Inboedelverzekering

Aevitae Zekur heeft mij voor 24,- euro gemeld als wanbetaler waadoor k nergens meer een normale verzekering kan afsluiten!
Ik beveel dit bedrijf Zekur niet aan!

Goedkoop, vakkundig en snel! Top! Totaalscore: 7.8
Maandpremie: 7  
Eigen risico: 8  
Dekking: 8  
Klantenservice: 8  
Voorwaarden: 8  
Totaalscore: 7.8
Door Evertsen op zondag 17 november 2013 over FBTO Autoverzekering

Ik had pas bij de Consumentenbond gelezen dt de FBTO met haar autoverzekering het beste is. Als ik hier kijk is het niet de goedkoopste, maargoed ik heb liever dat ik een paar euro's meer betaal dan dat het niks is. Ik ben toen ik dit gelezen heb, overgestapt, omdat mijn verzekering die ik toen had wel echt duur was en de service nou niet optimaal was. Ik heb de premie van FBTO en nog een paar andere verzekeraars berekent.

Het voordeel was dat deze premie ook nog eens veel goedkoper was dan de verzekering die ik toen had. Omdat ik veel goede ervaringen las op het internet over de autoverzekering van FBTO heb ik mijn autoverzekering opgezegd en deze bij FBTO afgesloten. Ik heb hier direct korting opgekregen en het afsluiten ging heel soepel.

Nu zijn we bijna een jaar verder en bne ik nog steeds heel blij met de keuze. Heb 2 keer moeten bellen, maar dit ging razendsnel en vakkundig.

Ongeregeld Totaalscore: 5.8
Maandpremie: 7  
Eigen risico: 6  
Dekking: 6  
Klantenservice: 5  
Voorwaarden: 5  
Totaalscore: 5.8
Door Pia op zondag 17 november 2013 over OZF Achmea Zorgverzekering

Sinds 2 jaar een zorgverzekering bij OZF Achmea. Het is opzich een goed betaalbare ziektekostenverzekering

Heb alleen wel wat slechte ervaringen met de ondeskundigheid van de mensen die je aan de telefoon krijgt als je belt. Ze geven vaak het antwoord van ik weet het niet, of ja zou kunnen. Ik wil dan weten hoe het zit, niet wat ze denken. Zij horen hier toch gewoon antwoord op te geven?

Dan moet je het zelf maar uitzoeken in de voorwaarden, dat helpt beter. Vaak zat zeggen ze het toe, en dan is het zover maar dan blijkt uit de voorwaarden dat het niet vergoed wordt. Ik vind het een ongeregelde bende.

Ik ga voor 2014 op zoek naar een nieuwe zorgverzekering want hier word ik niet blij van. Ik hoop er dan één te kunnen vindne die wel duidelijk is en die wel antwoord geven op de vraag.

Ons pand Verzekeraar.nl
Vergelijk, kies en bespaar
Contact
Over Verzekeraar.nl:
Zij gingen u voor

Aantal vergelijkingen
door bezoekers in de
afgelopen 7 dagen:

15825
Vergelijk op Verzekeraar.nl o.a.: Monuta ANWB Ohra Inshared Centraal Beheer Achmea Unive Hema