Handige informatie
Ervaringen op Verzekeraar.nl
Er staan 925 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.

De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7

Verzekering ervaringen (925)



Sorteer recensies op:
Petplan hondenverzekering is goed genoeg Totaalscore: 6.8
Maandpremie: 7  
Eigen risico: 7  
Dekking: 7  
Klantenservice: 6  
Voorwaarden: 7  
Totaalscore: 6.8
Door Daan de Ridder op donderdag 24 november 2011 over Petplan Hondenverzekering

Op hier en daar een minpuntje na is de hondenverzekering of dierenverzekering van Petplan goed genoeg voor de gemiddelde huisdierenbezitter. De minpunten noem ik net zo goed op als de pluspunten.

Pluspunten: volgens mij een van de dierenverzekeraars die meer verzekert dan alleen honden en katten.
Declaraties worden snel uitgekeerd, echter vraagt Petplan wel eens om een second opinion, om zeker te stellen dat een operatie wel vereist was.
De dekking werkt is meer dan voldoende voor de gemiddelde huisdierenbezitter.
De premie is een stuk lager dan bij andere huisdierenverzekeraars.

Minpunten: zelf voorschieten. Andere dierenartsen om een second opinion vragen over operaties.

OHRA en DAS rechtsbijstand, gewoon weggegooid geld... Totaalscore: 5.4
Maandpremie: 6  
Eigen risico: 7  
Dekking: 5  
Klantenservice: 4  
Voorwaarden: 5  
Totaalscore: 5.4
Door M. Dekker op donderdag 24 november 2011 over OHRA Rechtsbijstandverzekering

Sinds 2008 was ik via OHRA verzekerd in de rechtsbijstand (wordt geregeld door DAS). Jaar in jaar uit betaal ik netjes en hoef ik geen gebruik te maken van mijn rechtsbijstand. Prima, liever neem ik het zekere voor het onzekere want "Uw jaarpremie is lager dan het uurtarief van een advocaat".
Maar nou komt het, afgelopen jaar was er sprake van een relatief klein burenconflict en heb ik van alles geprobeerd, maar uiteindelijk werd mij aangeraden mijn rechtsbijstand in te schakelen. OHRA/DAS wezen me zo goed als de deur, omdat ik "te lang had gewacht om wat aan het burenprobleem te doen". Dat is toch werkelijk waar niet te geloven, het slaat ook helemaal nergens op...

Univé, de meest klantonvriendelijke verzekeraar van NL Totaalscore: 5.0
Maandpremie: 6  
Eigen risico: 5  
Dekking: 6  
Klantenservice: 2  
Voorwaarden: 6  
Totaalscore: 5.0
Door A. V op dinsdag 22 november 2011 over Univé Zorgverzekering

Voor een onbeschofte, klantonvriendelijke verzekeraar kan ik een ieder Univé aanraden.
Al mijn verzekeringen heb ik naar een ander verhuisd, op de zorgverzekering nog na. Die laat ook niet lang meer op zich wachten! Zo bespaar ik geld en ontvang ik eindelijk de service waar ik voor betaal.
De klantenservice van Univé is dramatisch. Mijn voorkeur gaat uit naar mailen maar dat is echt tijdverspilling bij deze verzekeraar. Wanneer ik verhalen zie van ex-medewerkers die heel leuk vertellen hoe ze helemaal niet op emails en brieven hoefden te reageren, mag het duidelijk zijn dat Univé geen ene hol om haar klanten geeft.
Maar goed, na 6 weken zonder reactie besluit je dan toch maar te bellen maar tevergeefs, het jonge meisje aan de andere kant van de telefoon heeft geen benul waar je het over hebt.

Super service voor een kleine vergoeding! Totaalscore: 8.0
Maandpremie: 8  
Eigen risico: 8  
Dekking: 7  
Klantenservice: 9  
Voorwaarden: 8  
Totaalscore: 8.0
Door Niels Slot op maandag 21 november 2011 over AllSecur Autoverzekering

Helemaal niet gek dat Allsecur aan de top van de autoverzekeraars staat. Voor de premie die ik moet betalen voor de autoverzekering had ik niet zo'n goede service verwacht. Maar de service is super!

Er zijn een ton redenen om een verzekering af te sluiten bij Allsecur.
- Binnen 5 minuten verzekerd.
- De laagste premies.
- Super goede service.
- Altijd bereikbaar.
- Verzekering 24 uur per dag opzegbaar.
- Geen eigen risico.

Beloningspunten en jaarbeloning bij Inshared Totaalscore: 7.4
Maandpremie: 8  
Eigen risico: 7  
Dekking: 8  
Klantenservice: 7  
Voorwaarden: 7  
Totaalscore: 7.4
Door H. Derksen op zondag 20 november 2011 over InShared Inboedelverzekering

Wegens de beloningspunten en jaarbeloning werd de inboedelverzekering van Inshared direct interessant. Het werkt heel simpel en logisch; apparatuur dat de kans op (grotere) schade beperkt, levert beloningspunten op. De beloningspunten worden aan het eind van het jaar opgeteld en omgezet in een jaarbeloning. Met voldoende schadebeperkende middelen krijg je aan het eind van het jaar makkelijk een maand gratis.

Nadeel van de woonverzekering van Inshared gecombineerd met de beloningspunten, is dat als er schade gemeld wordt, alle beloningspunten ook weer afgenomen worden. Dit klopt in mijn ogen niet helemaal. Wel blijft het interessant, want er zijn genoeg jaren waar helemaal geen schade geclaimd hoeft te worden en er dus een teruggave zal zijn.

De wintersport dekking van Zelf past wel bij me Totaalscore: 7.0
Maandpremie: 7  
Eigen risico: 6  
Dekking: 7  
Klantenservice: 8  
Voorwaarden: 7  
Totaalscore: 7.0
Door Martijn Visscher op zondag 20 november 2011 over Zelf.nl Reisverzekering

De laatste keer dat ik op wintersport ging werd mijn uitrusting uit ons verblijf gestolen. Wat uitrusting betreft ga ik niet zo ver als anderen door er duizenden euro's aan uit te geven, het blijft toch wel naar om zelf weer te kosten op te moeten hoesten voor vervanging.

In december ga ik weer op wintersport, nu met de wintersport dekking van de Zelf.nl reisverzekering. Het gaat mij echt om de dekking tegen diefstal van mijn uitrusting, volgens mij wordt schade niet eens gedekt, dat maakt mij ook verder helemaal niets uit. De verzekering past in ieder geval bij mij, de maximale vergoeding van 1000 euro is niet veel te hoog voor mijn uitrusting, niet teveel toeters en bellen die de maandpremie omhoog gooien, ik ben er wel tevreden mee.

Maandpremie een stuk boven het gemiddelde Totaalscore: 6.6
Maandpremie: 6  
Eigen risico: 7  
Dekking: 7  
Klantenservice: 6  
Voorwaarden: 7  
Totaalscore: 6.6
Door Jasmijn op zondag 20 november 2011 over Autoweek Autoverzekering (WA+)

Ik heb heel serieus overwogen om deze autoverzekering van Autoweek af te sluiten, totdat ik een overzicht vond op het internet.
Een collega van mij zat bij Autoweek en raadde me de autoverzekeraar aan. Na een tijdje internetten liet een autoverzekeringen test me zien dat Autoweek met zijn WA+ verzekering een maandpremie hanteert die 7 euro boven het gemiddelde ligt. Op jaarbasis komt dat in de buurt van 100 euro.
Ik heb ook contact gehad met de klantenservice van Autoweek waar ik o.a. vroeg waarom de kosten hoger zouden zijn terwijl er helemaal geen extra services of dekkingen tegenover staan. Kon me niet verteld worden, de concurrenten werden simpel weggezet als onbetrouwbare prijsstunters...
Mijn collega is ook overgestapt nadat ze ontdekte dat ze helemaal niet zo goedkoop uit was.

Administratie, CVZ aanmeldingen, spookrekeningen, Anderzorg is een zooitje! Totaalscore: 5.2
Maandpremie: 6  
Eigen risico: 5  
Dekking: 5  
Klantenservice: 4  
Voorwaarden: 6  
Totaalscore: 5.2
Door Hannes Baars op vrijdag 18 november 2011 over AnderZorg Zorgverzekering

Baal er verschrikkelijk van dat ik naar Anderzorg ben overgestapt vorig jaar. Ze mogen er zeker van zijn dat ik volgend jaar niet meer van de partij ben.

Om het heel kort te houden: Anderzorg heeft en geeft verschrikkelijk veel problemen voor een zorgverzekeraar (administratie, CVZ, spookrekeningen, etc.).

Een uitgebreidere uitleg: er wordt niet gereageerd op e-mails en terugbellen of opnemen doet Anderzorg ook 9 van de 10 keer niet. De administratie is een enorme puinhoop en de dekkingen zijn ook slecht; veel wordt uit het eigen risico getrokken.

Als ik al die reacties op het internet lees dan voel ik me stom dat ik vorig jaar naar Anderzorg ben overgestapt. Van mijn part worden dit soort berichten over het hele internet verspreid. Anderzorg heeft me nog net niet bij het CVZ aangemeld en heeft me ook nog geen spookrekeningen gestuurd. Ik vertrek er dus hopelijk op tijd!

Anderzorg is een verschrikkelijke afrader!

Klantenservice Autoweek bijzonder mager! Totaalscore: 5.8
Maandpremie: 7  
Eigen risico: 7  
Dekking: 6  
Klantenservice: 3  
Voorwaarden: 6  
Totaalscore: 5.8
Door Anoniem op vrijdag 18 november 2011 over Autoweek Autoverzekering

Ik kan ook niet veel goeds zeggen over de klantenservice van Autoweek. Ze sturen je constant door en dan kan het hele verhaal weer van het begin af aan verteld worden. Daar word je echt heel moe van op een gegeven moment.
De verzekering is WA, daar kan al niet veel van verwacht worden. Dan vind ik het vrij logisch om voor een van de goedkoopste verzekeringen te kiezen. Echter, als ik dit eerder geweten had, hoe de klantenservice van Autoweek je van A tot Z stuurt omdat er een klein probleempje is, dan had ik liever een euro per maand extra betaald aan een andere autoverzekeraar.
Autoweek is misschien goedkoop maar wat is het toch een drama!

Leuke bonuskorting dankzij schadevrij autorijden Totaalscore: 7.0
Maandpremie: 7  
Eigen risico: 7  
Dekking: 7  
Klantenservice: 7  
Voorwaarden: 7  
Totaalscore: 7.0
Door F. de Boer op donderdag 17 november 2011 over Ditzo Aansprakelijkheidsverzekering

Wat ik een groot voordeel van de aansprakelijkheidsverzekering van Ditzo vind, is dat er een bonuskorting wordt gegeven op basis van het aantal schadevrije jaren dat er met de auto gereden is. Voor de dekkingen is de premie sowieso al laag, dat daar dan ook nog een bonuskorting bovenop komt alleen omdat ik geen slechte ervaringen heb met autorijden, is natuurlijk altijd heel mooi meegenomen. Ik heb nog geen aanspraak hoeven maken op de aansprakelijkheidsverzekering - ook niet op de autoverzekering - maar ben tot dusver positief over Ditzo. De klantenservice staat ten minste altijd klaar om vriendelijk te helpen en een verzekering afsluiten is ook helemaal geen probleem.

Ons pand Verzekeraar.nl
Vergelijk, kies en bespaar
Contact
Over Verzekeraar.nl:
Zij gingen u voor

Aantal vergelijkingen
door bezoekers in de
afgelopen 7 dagen:

12422
Vergelijk op Verzekeraar.nl o.a.: Monuta ANWB Ohra Inshared Centraal Beheer Achmea Unive Hema